Ανοιξη…

Καλημέρα σας….
Σήμερα θα γκρινιάξω… Κάτι που δεν το συνηθίζω, αλλά δεν αντέχω άλλο…
Εχω μία τρομερή δυσκολία… Εχει μπει η Ανοιξη, πλησιάζει το Καλοκαίρι, και μου έχει τινάξει τη διάθεση για δουλειά στον αέρα… Και έχω πολύ δουλειά πίσω ακόμη…
Θα ήθελα να ήμουν σε καμιά παραλία, να βλέπω θάλασσα, να μυρίζω ιώδιο και να πίνω ουζάκια, μπύρες, τσίπουρα ή ότι άλλο θα ήθελα… Μεζεδάκι αντίστοιχο (ψαράκι, χταποδάκι, γαρίδες κλπ) και συζήτηση επί παντός επιστητού με την παρέα… Είτε μικρή είτε μεγάλη…
Να μιλάς για σχέσεις, ταξίδια, βόλτες, να κάνεις σχέδια, να αλλάζεις γνώμη… Να μαλώνεις, να κουτσομπολεύεις, να ερωτοτροπείς… Ξέρεται, αυτά τα πράγματα που συζητάνε οι παρέες, πίνοντας και τρώγοντας…
Από τα ηχεία του καταστήματος να ακούγεται η φωνή του Γιάννη:

Γιάντα να μη θέλεις, γιάντα
Την αγάπη μου για πάντα…

Και να ταξιδεύει το μυαλό σου στα νησιά και στις παραλίες μας, στο γαλάζιο τους… Στα στενά σοκάκια τους και στους ασβεστωμένους τοίχους και αυλές…
Και να σε πιάνει μια γλυκειά ζάλη από το ποτό… Και να ξεχνιέσαι…
Και να ανυπομονείς να φύγεις…
Καλημέρα μας…

26 comments on “Ανοιξη…

  1. «Κάνε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός (αααα),
    κάνε υπομονή μια λεμονιά ανθίζει στη γειτονιά (αααα-αααα)» Απόσπασμα από τη δήλωση συμπαράστασης στον εργαζόμενο λαό που για να δει το φως του ήλιου πρέπει να προμηθευτεί τηλεσκόπιο!

    Μην κάμπτεσαι Γιώργο, τουλάχιστον μεγάλωσε η μέρα! Καλησπέρα, Μ.

    Υ.Γ. τα σχόλιά σου και πεθαμένους ανασταίνουν με τις τοποθεσίες που αναφέρεις… Ήθελες, δεν ήθελες με έβαλες και μένα στο τριπάκι, ααχ!

  2. α! δεν στο ‘πα! κανονισα με τον αφεντικο σου φετος να μην παρεις ΑΔΕΙΑ!!!!!!
    μπουχαχαχχα….
    αδελφουλα στον εφτιαξα τον κυριο…
    αμ,πως????
    ;PPPPP

  3. Αχχχ!
    Εχω κι εγω το ιδιο προβλημα…
    Αλλα εγω το εχω ολο το χρονο…

    Βασικα, το ιδιο ακριβως σκεφτομουν χθες το βραδυ… (μετα πολλων αλλων)…
    Να ημουν στη θαλασσα με πολυ καλη παρεα… Να παιζουμε και να γελαμε!
    Soureal καταστασεις…
    Υστερα ειδα πως η ωρα ειχε παει 4:30, πως ημουν στο, παντα ιδιο, δωματιο μου… και πως αυτο που αγναντευα ΔΕΝ ηταν το ηλιοβασιλεμα αλλα το λευκο ταβανι μου (το οποιο εχει και μια ρωγμη)….

    …ΘΕΛΩ ΔΙΑΚΟΠΕΕΕΣ!

  4. @anarchitect
    Δεν σε πρόλαβα…
    Να κανονήσουμε, εμείς που σκεφτόμαστε σοβαρά, να πάμε να το πιούμε αυτό το τσίπουρο στην παραλία…
    Μπορούμε να πάρουμε και τις αδελφές παρέα…

  5. Καλημέρα σας…
    @anarchitect
    Μόνη σε μία τέτοια παραλία, δεν είναι κρίμα; Ενώ με τον καλό σου παίρνει άλλη διάσταση…
    @marialena
    Εμ, τι καραβοκύρης θα ήμουν αν δεν είχα την δυνατότητα να ξυπνήσω ταξιδιάρικες διαθέσεις ή να μην μπορούσα να βρω τέτοιες γοργόνες;;; Τόσα ταξίδια στην πλάτη…
    @morgana
    Στα κινούμενα σχέδια ή στην πραγματική;;; Αν είναι καλό το πακέτο, παρέα θέλεις;;;;

Σχολιάστε

