3 ευχές…

Καλημέρα σας…
Ας πούμε, ότι υπήρχε η δυνατότητα να πραγματοποιήσεις τα πιο τρελά σου όνειρα… Ας πούμε, ότι υπήρχε ένα τζίνι το οποίο θα μπορούσε, με μία εντολή μας, να πραγματοποιήσει τις 3 από τις πιο ιδιαίτερες ευχές μας…
Θα ζητούσαμε υγεία, χρήματα, δόξα, αναγνωρισιμότητα, εκδίκηση;
Θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τη ζωή μας μετά από την ολοκλήρωση αυτών των τριών ευχών;
Οι ευχές μας θα είχαν την σύνεση εκείνη η οποία θα μας διασφάλιζε ότι δεν θα είχαμε διαφορετικά ή μεγαλύτερα προβλήματα μετά την εκπλήρωση τους;
Θα ευχόμασταν κάτι για τον εαυτό μας, βλέποντας καθαρά με ιδιοτελή ματιά το όλο εγχείρημα ή θα ζητούσαμε και κάτι για όλο τον κόσμο;
Θα γινόμασταν καλύτεροι ή χειρότεροι ως άνθρωποι;
Μήπως, τελικά, είναι πολλά αυτά που έχουμε να απαντήσουμε και γι’ αυτό δεν πέφτει κανένα τζίνι στα χέρια μας;;;

24 comments on “3 ευχές…

  1. Πολύ όμορφο blog…
    Nομίζω πως σε στιγμές που χαλιόμαστε όλοι θα θέλαμε ένα Τζίνι..
    Οι ευχές που θα έκανα:
    1o)Να μάθω να ζω τη ζωή μου και να γίνω το Τζίνι του ευατού μου
    2ο)Να έχω τη σοφία να ξεχωρίζω πότε αξίζει να σκάω και πότε όχι..γιατι μάλλον έχει περάσει οδοστρωτήρας στη κρίση μου τωρα τελευταία..και έχουν ισοπεδωθει τα ασήμαντα με τα σημαντικα..;)
    3ο)Να εκτιμάω αυτά που έχω..είμαι αχάριστον ον τελικα..

    Καλά μας ταξίδια καπετάνιε..:):)

  2. Βασικά μάλλον με τον ευατό μας πρέπει να δουλέψουμε…
    Τρόποι και θεωρίες προς αυτή την κατεύθυνση μπορώ να αραδιάζω με τις ώρες..ό μόνος δρόμος είναι είναι ζώντας και συνειδητοποιώντας..
    και ο λόγος που δεν υπάρχουν το Τζίνι;
    Προφανής,τίποτα δε μας χαρίζεται..
    :):)

  3. @moonshine
    είπες τη μαγική πρόταση: τίποτε δεν μας χαρίζεται…
    είπαμε… «θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία»…
    @morgana
    το τζίνι αμέσως στην κυρία…

  4. Τα πράγματα είναι απλά:
    1) Ένα ταψί κουρκουμπίνια που δε θα τελειώνει ποτέ
    2)Πολλά βαζάκια με συμπικνομένες δόσεις γέλιου, που επίσης δε θα τελείωναν ποτέ, και
    3) Ένα τζίνι με 3 ευχές που θα εμφανίζεται αυτόματα όταν ..τελειώνει το προηγούμενο! 🙂

  5. και γω απο μικρή οταν σκεφτόμουν κάτι τέτοιο, προσανατολιζόμουν στο να ζητούσα σαν ευχή, ευχές που δεν τελειώνουν… η γνωστή δηλαδή πονηριά που σκέφτονται όλοι, έτσι ώστε να μην αφήσω κανέναν παραπονεμένο.

    αφού όμως κάτι τέτοιο είναι εκτός κανονισμών,
    θα κατέληγα, στο να έχω εγώ και οι αγαπημένοι μου άνθρωποι καλή υγεία,
    και ευτυχία δια βίου.
    νομίζω οτι ειδικά το δεύτερο,
    εμπεριέχει ότι εύχεται ο καθένας μας για να το διασφαλίσει.

    μια ακόμα πονηριά, πιο εξελιγμένη δηλαδή αυτή τη φορά!;)

  6. αφου η αδελφουλα περιποιηθηκε τον παππου, ας προχωρησω σε αλλες.

    1. θελω να γινω αντρας για μια εβδομαδα για να δω τι σκ–α εχετε μεσα στα κεφαλια σας και δε μπορουμε πια τα 2 φυλα να συνεννοηθουμε!

    2. θα σας εκανα ολους χορτοφαγους!!!.

    …θα κρατουσα τη τριτη για τα γειρατεια μου…

  7. @vasiliki
    Και τις δικές μας ευχές… Και σε σένα…
    @morgana
    Κατ’αρχήν, δεν θέλω να γίνω αισχρός για διαχωρισμό κεφαλιών…
    Για τη χορτοφαγία, δεν θα είχα ιδιαίτερο πρόβλημα…
    Αργούν;;;;

  8. Δεν το κατάλαβες vasiliki μου;;; Ο δίδυμος αδερφός μου είναι!!!!
    Ζήλεψα τη σχέση σου με την αδερφή σου (morgana) και είπα να τον φέρω να τον δείτε…

  9. Όπως καταλαβαίνεις, περίμενα να στείλω τελευταία, για να κάνω εντύπωση…!
    Βασικά δεν θέλω τζίνι!
    …Βέβαια, τώρα που το καλο-σκεφτομαι… Θα ήθελα να κερδίσω το LOTTO… (και με την ατυχία που έχω…, θα χρειαστώ λίγη βοήθεια…)

    Όχι, σοβαρά δεν ξέρω αν θα ήθελα να μου έρθουν έτσι εύκολα αυτά που ζητάω… Καλύτερα ο καθένας μας να δημιουργεί την δική του μαγεία!

    Καλή Νύχτα!

  10. Καλημέρα…
    @kourkoubini
    γλυκές και έξυπνες ευχές… εύχομαι να σου πραγματοποιηθούν…
    @jojo
    δεν ξέρω αν είναι εκτός κανονισμού η ανανέωση των ευχών, αλλά σίγουρα, αν είχαμε περιορισμό, οι ευχές σου δεν θα άφηναν κενένα παραπονεμένο…
    @morgana
    ήθελα να ήξερα, αν εξαφανιζόμασταν εμείς, τι θα κάνατε εσείς… μεγαλόψυχη…
    @anarchitect
    μαγεία κοριτσάκι… μαγεία…

  11. Θα ήθελα να υπάρχει Αί-Βασίλης, να υπάρχει η χώρα του Ποτέ, να υπάρχει χρονοδιακόπτης για τις μέρες που έχω ακεφιές οποτε ενα τζινι θα βοηθούσε πολύ τα πράγματα…τα υπόλοιπα λέω να τα φροντίσω μόνη μου….

Σχολιάστε

