Δώσε μου την ευκαιρία…


Love, by Gustav Klimt
Ασε με να σε κρατάω…
Μπορώ και το Θέλω…
Να σε προστατεύω…
Να νοιώθεις σιγουριά και ηρεμία…
Δώσε μου την ευκαιρία…
13 comments on “Δώσε μου την ευκαιρία…

  1. καλησπερα καλε μου…
    ολοι θελουμε μια ευκαιρια…
    και ολοι θελουμε να εχουμε δικαιωμα σε αυτην…
    αλλα ολοι δεν εχουμε το ιδιο πεπρωμενο…
    δυστυχως…

  2. καλησπέρα
    @aenaos
    τον γνώρισα τώρα τελευταία… είναι όντως υπέροχος…
    @serenity
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    και ΄γω σας ευχαριστώ που τα διαβάζετε…
    @vasiliki
    καλή μου…
    όλοι έχουμε μία δεύτερη ευκαιρία…
    αρκεί να βρούμε τον κατάλληλο άνθρωπο…
    @alexandra
    ευχαριστώ… ευχαριστώ πολύ…

  3. καλημέρα σας…
    @vasiliki
    χαίρομαι που συμφωνούμε καλή μου…
    @μαγισσάκι
    πεσ’τα μαγισσάκι… να ετοιμάσεις και κανά ματζούνι να της δώσουμε…

Σχολιάστε

