Με ένα γεια…

Της καρδιάς τα ραγίσματα,
της αγάπης τα κρίματα,
του καημού μου τα αισθήματα
θα ξυπνάνε με άχτι.

Θα χτυπάνε πισώπλατα
τα φιλιά που δεν ξόφλησα,
οι αναμνήσεις που ξόρκισα,
στου τσιγάρου τη στάχτη.

Κι έχεις δίκιο να ρωτάς,
πώς κι έτσι πάντα ο έρωτας
ζητάει δύο αναπνοές ψηλά για να πετάξει,
ενώ ο μαύρος χωρισμός
είναι απόφαση του ενός,
που την καρδιά του δεύτερου με ένα «γεια» θα κάψει.

Θα τους πω για το δάκρυ μου,
κάτι μπήκε στα μάτια μου,
θα μετρώ τα κομμάτια μου
μοναχός σε μιαν άκρη.

Της καρδιάς τα παθήματα
θα μου δίνουν μαθήματα
και θα πνίγω τα αισθήματα
σιωπηλά σ’ ένα δάκρυ.

Στίχοι: Πηγή Καφετζοπούλου

7 comments on “Με ένα γεια…

  1. έχεις δίκιο καλή μου…
    τα δάκρυα μπορεί να σε εκτονώνουν, αλλά σου σκάβουν βαθιά το πρόσωπο και την καρδιά…
    και το σημάδι μένει για πάντα…

  2. καλημέρα
    @καλή μου
    συμφωνώ καλή μου… για πάντα…
    @alexandra
    μα, τα ειλικρινή δάκρυα σκάβουν το πρόσωπο και την ψυχή σου…
    και όντως είναι αυτά που σε ξεπλένουν…
    @sorry_girl
    και οι δύο πονάνε… δεν είναι μία΄εύκολη απόφαση…
    και ο πόνος είναι μοιρασμένος…

Σχολιάστε

