Το κρεββάτι μου…


Οσοι πιστοί προσέλθετε…
Ολοι ευπρόσδεκτοι…
Παρακαλώ όμως, για να μην υπάρξει παρεξήγηση,
να μου δηλώσετε ημερομηνίες…
Βλέπετε, η πληρότητα επιτυγχάνεται εύκολα…
Καλά να περνάμε…
8 comments on “Το κρεββάτι μου…

  1. λοιπον! νομιζω οτι ηρθε η ωρα να μου δειξεις την ευγνωμοσυνη σου εμπρακτως!

    ξουτ εσυ απ την ξαπλωστρα, βουρ πανω εγω!!!!

    καλε ουστ, που θελετε και οι υπολοιποι να ανεβειτε!

  2. εσύ μου τους διώχνεις όλους μαγισσάκι;;;
    ευχαρίστως να σου δέιξω την ευγνωμοσύνη μου, αλλά μήπως θα έπρεπε και ‘συ να είσαι πιο ευγενική με τους καλεσμένους μου;;;

Σχολιάστε

