Σταυροδρόμια…


Η ζωή μου με έφερνε πάντα σε σταυροδρόμια…
Σταυροδρόμια επιλογών…
Σταυροδρόμια επικράτησης…
Επικράτησης της λογικής σε σχέση με την καρδιά…
Σταυροδρόμια που έκαναν την απόφαση δύσκολη…
Ξέρω, ότι κάθε απόφαση εμπεριέχει ρίσκο…
Γνώρισα ότι κάθε απόφαση κοστίζει…
Γνώρισα ότι κάθε απόφαση έχει απώλεια…
Όμως, προσπάθησα να πάρω την απόφαση που θα με έκανε να βλέπω τον δρόμο εμπρός μου και όχι τον δρόμο που άφησα πίσω μου…
Δεν ξέρω αν αποφάσισα σωστά…
Ξέρω όμως ότι κοιτάζω μπροστά…

11 comments on “Σταυροδρόμια…

  1. Πίσω δεν πρέπει να κοιτάς ποτέ, έτσι κάνω κι εγώ, όσπου ξεχνώ. Κι όταν κοιτάξω κάποια στιγμή αργότερα δεν έχω να θυμάμαι ότι παράτησα αλλά μόνο ότι πήρα μαζί μου.

  2. καλησπέρα σας…

    @νεμερτή
    ευχαριστώ… ευχαριστώ πολύ…
    είδες;;; μαθαίνω…

    @μωσαϊκός
    πήγα, είδα και απάντησα…
    ευχαριστώ…

    @κατερίνα
    ακριβώς… η ζωή συνεχίζεται…

    @γαλήνη
    αυτήν και αυτόν προσπαθώ να στηρίξω…
    με κάθε τίμημα…

    @πίρι
    ακριβώς αγορίνα…
    παίρνεις μαζί σου τα χρειαζούμενα και προχωράς…

    @αλεξάνδρα
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    να’σαι καλά…

    @καλή μου
    επίσης καλή μου… επίσης…
    καλό μας βράδυ…

    καληνύχτα μας…

Σχολιάστε

