Τηλεφώνημα…


Γεια σου μωράκι μου…
Έλα… τι έγινε;;;
Καλά ματάκια μου… Πήρα να σου πω κάτι…
Τι;;;
Σ’ αγαπώ… Πολύ…
Χαζούλη μου…
Δεν με πιστεύεις;;;
Σε πιστεύω…
Τότε;;;
Απλά, σε λέω χαζούλη μου… Πειράζει;;;
Όχι ζωούλα μου… Όχι… Μου λείπεις…
Και ‘μένα…
Θέλω να σε δω…
Μα δεν γίνεται τώρα… Δουλεύουμε…
Και θα μας κολλήσει αυτό;;; Εδώ κάνουμε άλλα κι’ άλλα…
Το ξέρω χαζούλη μου… Το ξέρω…
Λοιπόν… Σε πόση ώρα;;;
Όποτε θέλεις…
Έρχομαι…
Έλα…
Τα λέμε από κοντά…
Ναι…

(“Lips” – Andy Warhol)

22 comments on “Τηλεφώνημα…

  1. καλησπέρα…

    @κορίτσι της συγνώμης
    κι’όμως… ο διάλογος είναι αληθινός… πέρα για πέρα…
    και είναι, πέρα για πέρα, γλυκός…

    @θεοδώρα
    εικονογραφημένα;;;
    σαν τα «καλυτερά μας χρόνια» ένα πράγμα;;;
    αν ναι, έτσι είναι… τα «καλύτερά μας χρόνια»…

  2. καλημέρα μας…

    @κατερίνα
    από φαντασία καλά… πολύ καλά…
    η πραγματικότητα, πολλές φορές, μας τα χαλάει, μιλώντας γενικά…
    όσο για τον συγκεκριμένο πίνακα, είναι όντως υπέροχος…

Σχολιάστε

