Τα πρώτα εκατό είναι δύσκολα…

Τα πρώτα ΕΚΑΤΟ post είναι δύσκολα…
Μετά, συνηθίζει κανένας…

Πέρα από το χιουμοριστικό του θέματος,
θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους
για τη συνεισφορά σας,
για την επικοινωνία μας,
για τις απόψεις σας,
για το ότι επισκέπτεστε το φτωχικό μου…

Ξεκίνησε σαν μία προσωπική ανάγκη εξωτερίκευσης
αισθημάτων, απόψεων, ιδεών…

Και έτσι θα συνεχίσει…

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς θα συνεχίσουν να έρχονται,
αλλά όλοι θα είστε ευπρόσδεκτοι…

Σας ευχαριστώ…

14 comments on “Τα πρώτα εκατό είναι δύσκολα…

  1. να τα χιλιασεις, καλε μου…
    να εισαι παντα καλα και να συνεχιζεις να γραφεις και να μας χαριζεις τα ομολογουμενως πανεμορφα κειμενα σου.
    αυτη ειναι ευχη απο μια φανατικη θαυμαστρια σου, απο εμενα…

    με αγαπη και εκτιμηση.
    Βασιλικη.

  2. καλημέρα…

    @αγαπημένη μου
    σ’ευχαριστώ καλή μου…
    για όλα…
    ο θαυμασμός, η εκτίμηση και η αγάπη
    είναι αμοιβαία…

    @κατερίνα
    θα σβήσει και κεράκια…
    θα σας καλέσω όλους να κόψουμε και την τούρτα…
    σ’ευχαριστώ…

    @μίρκα
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    θα προσπαθώ πάντα με χαμόγελο…

    @συννεφούλα
    τα πάντα με αγάπη…
    κινητήρια δύναμη βλέπεις…
    σ’ευχαριστώ…

    @κορίτσι της συγνώμης
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    ‘ποτέ δεν θα χορταριάσει’…

  3. Και στα… χίλια λοιπόν!
    Κι ακόμα παραπάνω!

    Κάθε σου λέξη να’ναι τυλιγμένη με την πιο ζεστή σου πνοή, ν’ ανοίγει σαν αγκαλιά και να κουρνιάζουμε εκεί μέσα!

    Ευχές, σαν καλοκαίρια.

  4. καλημέρα σε όλους…

    σας ευχαριστώ όλους & έναν-έναν χωριστά για τις ευχές σας…

    θέλω να ξέρετε ότι το μόνο που με ενδιαφέρει,
    πέρα από το να γράφω λέξεις που βγαίνουν
    από την ψυχή μου,
    αληθινές και δικές μου,
    είναι να μην ντρέπεστε,
    εσείς οι καλεσμένοι μου,
    να έρχεστε στο φτωχικό μου…

    σας σέβομαι όλους…

    και αυτό θα συνεχίσω να κάνω…

    καλημέρα…

Σχολιάστε

