Δεν έχω πολλά…

Θα ‘θελα να τα ‘χα όλα
Να ‘μουνα παντού
Να σου χάριζα τ’ αστέρια
Όλου τ’ ουρανού
Μα για μένα ένα αστέρι
Φαίνεται απ’ τη γη
Ένας είναι ο κόσμος μόνο εσύ.

Δεν έχω πολλά
Όλα να στα χαρίσω
Δεν έχω πολλά
Να τα μοιραστώ
Μόνο μια ζωή
Παρ’ την όλη δική σου
Μόνο μια χαρά
Κι όλη σου τη χρωστώ
Μην πεις για αντάλλαγμα εγώ δεν σου ζητώ
Και μια δεύτερη ζωή θα σου χρωστώ.

Θα ‘θελα όλο τον κόσμο
Να ‘χα αγκαλιά
Να σε πήγαινα σε πόλεις
Και πιο μακριά
Μα όποιον τόπο και να είδα
Όποια διαδρομή
Ένας είναι ο δρόμος μόνο εσύ.

(στίχοι: Νίκος Μωραϊτης)

Για σένα αστεράκι μου…

7 comments on “Δεν έχω πολλά…

  1. καλημέρα μας…

    @αστεράκι μου
    γλυκό μου αστεράκι…
    σ’ευχαριστώ καρδιά μου…
    έχω εσένα και μου φτάνει…

    @ελπίδα
    σ’ευχαριστούμε πολύ…
    σου ευχόμαστε τα καλύτερα…

    @καπετάνισσα
    τ’αστέρια χαρίζονται μόνο σε αστέρια…
    το θέμα είναι να έχεις τη δύναμη να χαρίζεις…
    και εύχομαι πάντα στο μέτρημά σου, να λείπουν δύο…

Σχολιάστε

