Δεν μπορώ να φανταστώ…


Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι πέρα από εσένα…
Κάθε μου σκέψη σε ‘σένα…

Κάθε μου όνειρο για ‘σένα…
Κάθε μου ανάσα χαρισμένη σε ‘σένα…
Όλα εσύ…
Τα πάντα εσύ…
Ολοκληρωτικά…
Μονόδρομα…
Καταλυτικά…
Εσύ…
Δεν ξέρω αν θα με πονέσει…
Δεν με νοιάζει…
Ακόμα και ο πόνος μου θα είναι από ‘σένα…
Κι’αυτό μου φτάνει…
Σ’αγαπώ…

(«My senses» – Talantbek Chekirov)

6 comments on “Δεν μπορώ να φανταστώ…

  1. καλησπέρα μας…

    @καπετάνισσα
    ευχές από ψυχής…
    ευχαριστούμε πολύ…

    @κορίτσι της συγνώμης
    ευχαριστούμε πολύ…
    και ‘σεις ότι επιθυμείτε…

    @αστεράκι μου
    ακούω μωράκι μου…
    ακούω…

Σχολιάστε

