Άρρεν ετών 37…


17.09.1969 – 17.09.2006

«The longer I live the more beautiful life becomes.»

Frank Lloyd Wright (1869 – 1959)

Έστω και στα 37, ποτέ δεν είναι αργά να αγαπήσεις το να ζεις…

12 comments on “Άρρεν ετών 37…

  1. Εκτός από σένα έχουν κι άλλοι γεννέθλια σήμερα. Αν ήμουν σαν τον FLR το ιδιο θα έλεγα κι εγώ αλλά επειδή δεν είμαι, μ’ αρέσει να ζω από περιέργεια.

    Και του χρόνου νάμαστε καλά!!

  2. καλησπέρα…

    σας ευχαριστώ όλες και όλους για τις ευχές σας…

    @με τέχνη χαζολογώντας
    και του χρόνου…
    πάντα τέτοια…

    @κορίτσι της συγνώμης
    ευχαριστούμε πολύ…
    χρόνια καλά…

    @αγαπημένη μου
    σ’ευχαριστώ αγαπημένη μου…
    και σε σένα εύχομαι τα καλύτερα…

    @μίρκα
    το χρώμα το δίνουμε εμείς…
    σ’ευχαριστώ…

    @εύα
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    έχεις δίκιο…
    ούτε στα 37, ούτε στα 39…
    ποτέ δεν είναι αργά…

    @συννεφούλα
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου…

    να είσαστε όλοι καλά…

  3. καλημέρα μας…

    @αστεράκι μου
    ευχαριστώ αστεράκι μου…
    ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου…

    @γυριστρούλα
    να’σαι καλά…
    και σε σένα εύχομαι πάντα ταξίδια εκεί που η καρδιά σου επιθυμεί…

    @καπετάνισσα
    ευχαριστώ πολύ…
    εύχομαι αντίστοιχα…
    και πιστέυω το ‘κάλλιο αργά παρά ποτέ’…
    έτσι δεν είναι;;;

Σχολιάστε

