Ο δρόμος…


Εκείνος:
Όλη μου η ζωή, ένας δρόμος στρωμένος με πέτρες…
Πέτρες παντού…
Κάτω, πάνω, γύρω…
Και στο τέλος, αδιέξοδο…

Εκείνη:
Όλη μου η ζωή, ένας δρόμος χαραγμένος από σένα…
Με πέτρες παντού…
Κάτω μου, πάνω μου, γύρω μου…
Και στο τέλος του, εσύ…

Εκείνος:
Και όμως με ακολούθησες…

Εκείνη:
Και όμως τον χάραξες…

(‘Radgeway Road II’ by Gael Cantlin)

18 comments on “Ο δρόμος…

  1. καλημέρα…

    @όλη μου η ζωή
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @αγαπημένη μου
    απλά γράφω αυτό που σκέφτομαι…
    σ’ευχαριστώ πολύ αγαπημένη μου…

    @ανατολή
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @θαλασσομπερδεμένη
    τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο…
    ευχαριστώ πολύ…

    @αγκαλιασμένη με το φεγγάρι
    ευχαριστώ για το επιφώνημα…

    @συννεφάκι
    μήπως και τα τρία μαζί;;;

    @ζουφίτσα
    η τιμή δική μου που με διαβάζετε…

    @αλκιμήδη
    ακριβώς…
    δυστυχώς, πολλές φορές συμβαίνει άλλος να χαράζει κι’άλλος να σηκώνει βάρη…

    @συμμαθητή
    στο εύχομαι φίλε μου…

Σχολιάστε

