‘Αγγελος…


Μην προσπαθείς να μου βάλεις ψεύτικα φτερά…
Δεν θα μάθω ποτέ να πετάω…
Μην προσπαθείς να με βοηθήσεις στο πέταγμα…
Δεν θα μάθω ποτέ να φοβάμαι…
Μην προσπαθείς να με ανεβάσεις ψηλά…
Δεν θα μάθω ποτέ να μαθαίνω να πέφτω…
Δείχνε μου μόνο τα μάτια σου…
Για να μπορώ να διακρίνω την προσδοκία σου…
Δείχνε μου μόνο τα μάτια σου…
Για να μπορώ να διακρίνω την εμπιστοσύνη σου…
Δείχνε μου μόνο τα μάτια σου…
Για να μπορώ να διακρίνω την λύτρωσή μου…

(‘Angel’ by Anatoli Melechko)

8 comments on “‘Αγγελος…

  1. καλησπέρα…

    @θαλασσομπερδεμένη
    ποτέ μην λες ποτέ…
    δεν ξέρεις τι μπορεί να φέρει ο χρόνος…

    @αλκυόνη
    τίποτα δεν είναι δύσκολο…
    αρκεί να υπάρχει διάθεση…

    @ιουλία
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @ανατολή
    σ’ευχαριστώ πολύ…

  2. Μακάρι να το έβλεπα γραμμένο από κάποιας άλλης ψυχής το χέρι.
    Μακάρι να τα άκουγα από κάποιας άλλης ψυχής το στόμα.
    Αλλά τι λέω, αυτή η ψυχή δε θα μπορούσε ποτέ να παραδεχθεί όλα αυτά…

    Καλημέρα 🙂

Σχολιάστε

