Η γιαγιά μου έλεγε…


Η γιαγιά μου έλεγε πάντα:

Οι άντρες είναι σαν τους βατράχους.
Τρελαίνονται να ‘πηδάνε’ από εδώ κι’ από εκεί,
‘βγάζουν’ γλώσσα μόνο για να φάνε
και όταν τους ρωτήσεις κάτι,
γουρλώνουν τα μάτια, κοιτάνε αλλού και κάνουν ένα ‘κουαξ’…

16 comments on “Η γιαγιά μου έλεγε…

  1. Δεν εχεις και αδικο…ευτυχως που δεν αλλαζουν χρωμμα στο δερμα τους οταν αλλαζει το εδαφος γιατι τοτε δεν θα υπηρχε η λεξη «ανδρας» θα θπηρχε μονο η λεξη βατραχος:)!!!!

    Πολυ γελασα:D

    Καλο βραδυ Γιωργο μου!!!

  2. κι εγώ τους πρίγκιπες τις livana σκέφτηκα.

    Όμως θα διαφωνήσω με τη γιαγιά
    Κάποιοι ίσως να είναι έτσι
    άλλοι ίσως να μπορούν να μεταμορφωθούν σε πρίγκηπες με το κατάλληλο φιλί από τη κατάλληλη γυναίκα
    άλλοι πάλι, κι αυτούς ψάχνω εγώ, γεννήθηκαν κατευθείαν πρίγκιπες.

    Τη καλημέρα μου

  3. καλησπέρα…
    συγνώμη για την καθυστέρηση, αλλά μία ίωση με έριξε στο κρεβάτι…

    @ανατολή
    σωστή η παρατήρηση…
    σ’ευχαριστώ…

    @πεπεισμένη
    σοφή η γιαγιά…

    @τσιγγάνα
    σ’ευχαριστώ…

    @γεωργία
    σωστή και η δική σου η γιαγιά…

    @αγκαλιασμένη με το φεγγάρι
    ιδιαίτερη η προσθήκη σου…

    @θαλασσομπερδεμένη
    έχει φάει τη ζωή με το κουτάλι…

    @ιωάννα
    ακριβώς…

    @libana
    κάπου θα υπάρχουν…
    είμαι σίγουρος…

    @αλκιμήδη
    δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες, μάλλον…
    στο εύχομαι να τους βρεις…

    @ιουλία
    σ’ευχαριστώ…

    @δεσποσύνη
    σ’ευχαριστώ…

    @όλη μου η ζωή
    αν είναι έτσι, μάλλον το ξέρει…
    με τιμάς…

    @αλκυόνη
    δηλαδή;;;

    @γωγώ
    σ’ευχαριστώ πολύ…

Σχολιάστε

