Για μένα…

Δεν έχω μάθει να κλαίω τους αποχωρισμούς μου…
Δεν έχω μάθει να πονάω σε κοινή θέα…
Δεν έχω μάθει να θρηνώ τις προσωπικές μου λύπες…
Τη ζωή μου πάντα, την ζούσα στον ρυθμό του αγαπημένου μου χορού, στα 9/8…
‘Πάντα γελαστός και γελασμένος’, όπως τραγουδάει και ο μεγάλος Δημήτρης…
Χόρεψα και χορεύω τη ζωή μου όρθιος σε καθετί που θα μου έρθει…
Χόρεψα και χορεύω σαν τον μεθυσμένο, όταν η ζωή κυλάει ήρεμη…
Χόρεψα και χορεύω σαν τον πυροβολημένο, όταν η ζωή και οι καταστάσεις της με χτυπάνε και πρέπει να βρεθεί το σώμα μου αντιμέτωπο με τα χτυπήματα αυτά…
Χόρεψα και χορεύω σαν τον εκστασιασμένο, όταν η ζωή μου χαρίζει την αγάπη και τον έρωτα…
Πάνω στο χορό αυτό, ξεσπάω και γελάω ή κλαίω…
Πρώτα για μένα και μετά για όλα τα άλλα…
Ανοίγω τα χέρια μου, σαν φτερά αετού και προετοιμάζω τις πτήσεις μου…
Προετοιμάζω τις ανόδους και τις καθόδους μου…
Και χαίρομαι εξίσου τον καθαρό ουρανό με το εξαγνισμένο χώμα…
Έμαθα να καίω εμένα και να χορεύω, τελετουργικά, πάνω στα αποκαΐδια της ύπαρξής μου…
Μόνος μου πάντα…
Έτσι έμαθα…
Έτσι έζησα…
Έτσι χόρεψα…
Πάντα στα 9/8…
Πάντα στην κόψη…
Πάντα όρθιος…
Πάντα αντρίκια…

19 comments on “Για μένα…

  1. Κι εκεί….ανάμεσα στο διάστημα από την άνοδο στην κάθοδο, να σταματάς, να παίρνεις μια ανάσα…και να σκέφτεσαι: Κοίτα πόσο ψηλά πάω…κοίτα πόσο χαμηλά μπορώ να φτάσω…Και να είμαι πάντα εγώ….

  2. Να είσαι πάντα έτσι δυνατός και να δίνεις με την ζωή σου μαθήματα σε μερικούς σαν και μένα που επιτρέπουν στους άλλους να δηλητηριάζουν την ζωή τους με τις επικρίσεις τους. Σ’ευχαριστώ!

  3. Tους αποχωρισμούς σου να τους κλαις. Έτσι μόνο τους ξορκίζεις. Και να πονάς σε κοινή θέα δεν είναι κακό, φτάνει μόνο να ξέρεις ποιον έχεις δίπλα σου. Καλημέρα. Πολύ όμορφο! 🙂

  4. Τελειο!
    Μακάρι όλη σου η ζωή να ειναι έτσι, να μπορεις να την ζεις και να μπορείς να την νοιώθεις. Μονο για τους χωρισμούς, θα συμφωνήσω με την nosyparker, «να τους κλαίς»

  5. Καλημερα…Τοσο καιρο που ελειψα ειχα ξεχασει πως ειναι να διαβαζω κειμενα σου…Σε θαυμαζω για το ταλεντο σου!ΠΟΛΥ δυνατο!Συγχαρητητρια για ακομα μια φορα…:)

    Καλη χρονια:)Με υγεια και οτι επιθυμεις!

  6. καλησπέρα σας…

    @αγκαλισμένη με το φεγγάρι
    θα είμαι όρθιος, όσο μου το επιτρέπουν οι συνθήκες…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @γωγώ
    σ’ευχαριστώ γωγώ…
    τα φτερά να είναι πάντα ανοιχτά…

    @ναταλία
    και στα ψηλά, και στα χαμηλά…
    εγώ και στα δύο…
    σ’ευχαριστώ…

    @γκρινιάρα
    είμαι πολύ λίγος για να δίνω μαθήματα ζωής…
    σου εύχομαι να βρεις το ‘πέταγμά’ σου…

    @αλκυόνη
    λες να είναι δύσκολο να τον βρεις;;;
    πάντως, στο εύχομαι…

    @περίεργη γάτα
    θα το κάνω, στον επόμενο…
    όποτε κι’ αν έρθει αυτός…
    σ’ευχαριστώ…

    @αγαπημένη μου
    αντρίκιο αγαπημένη μου…
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    να’σαι καλά…

    @νυχτερινός ιππότης
    ζηλευτό;;;
    λες;;;
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @ιουλία
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    θα το επιχειρήσω…

    @όλη της η ζωή
    θα συνεχίσω…
    θα προσπαθήσω…

    @ανατολή
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    καλή χρονιά να έχουμε…

    @δελφινοκόριτσο
    έντονα ρήματα…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @μ13
    ευχαριστώ…
    σνιφ…

    @κούκλα
    γελαστή φατσούλα;;;
    ευχαριστώ και ανταποδίδω…

  7. Τα 9/8 είναι υπέρβαση.
    Το αντρίκιο είναι πολύ εσωτερικό και όταν το βιώνεις τόσο που μπορείς να το εξωτερικεύσεις είναι θεϊκό.
    Είσαι τυχερός.
    Σε ζηλεύω.

  8. Όση προσπάθεια και αν έκανες Γιώργο αν δεν είχες την ικανότητα να μπαίνεις στα ενδότερα, στα ανθρώπινα, θα έμενες σε περιγραφές και παρατηρήσεις που ναι μεν θα τις διατύπωνες σωστά αλλά δεν θα άγγιζαν. Εσύ δεν αγγίζεις απλώς, διαλύεις και συνθέτεις το ανθρώπινο με καταπληκτικό τρόπο. Σκέφτομαι τι θα έχεις κάνει σε σένα τον ίδιο και αυτό είναι συγκλονιστικό και να μου επιτρέψεις να πω όχι συχνό σε άντρες κατά τη γνώμη μου.

    Εννοείται πως το blog σου θα το διαβάζω καθημερινά. Ένα παράθυρο προς τα μέσα μας το έχω χαρακτηρίσει.

Σχολιάστε

