Αυγερινός & Αποσπερίτης…

the-birth-of-venus-by-sandro-botticelli.jpegΕίχαν επιστρέψει μαζί από τις δουλειές τους εδώ και 2 ώρες…
Δεν είχαν φάει ακόμη…
Δεν είχαν ετοιμάσει καν φαγητό…
Το μόνο που έκαναν, ήταν να πέσουν ο ένας στη αγκαλιά του άλλου και να κάνουν παρανάλωμα του έρωτα τα κορμιά τους…
Ενός έρωτα πρωτόγνωρου και για τους δύο…
Αντισυμβατικού και ολοκληρωτικού…
Απορούσαν με τη διάθεση και την αντοχή που είχαν τα κορμιά τους στην οδύσσεια της εξερεύνησης του κορμιού του άλλου…
Εκεί που έλεγες ότι είχαν σταματήσει, εκεί ξεκίναγαν ξανά…
Σταμάταγαν μόνο για να πιούν λίγο νερό και να αφουγκραστούν την καρδιά του άλλου, λες και ήθελαν να αποκρυπτογραφήσουν το μυστικό κάλεσμα που χτύπαγε ρυθμικά στις καρδιές τους…
– Θεέ μου, τι μας συμβαίνει;;;
– Δεν ξέρω. Ξέρω μόνο ότι μ’ αρέσει πολύ…
– Και μένα αγόρι μου. Και μένα…
– Πρώτη φορά νοιώθω την διάθεση να βουτάω στο κορμί μιας γυναίκας με τέτοιο τρόπο…
– Πρώτη φορά νοιώθω την διάθεση να ρουφάω το κορμί ενός άντρα με τέτοια ένταση…
– Λες να βρήκαμε αυτό που πάντα ψάχναμε;;;
– Λες να βρήκαμε αυτό που πάντα μας άξιζε;;;
– Φοβάμαι…
– Τι φοβάσαι;;;
– Ότι θα τελειώσει…
– Μη φοβάσαι. Πρώτα θα μας διαλύσει και μετά θα τελειώσει. Με συνέπεια να μην έχουμε δύναμη να προχωρήσουμε σε κάτι άλλο. Αυτό που ζούμε έχει αρχή εμάς και τέλος το τέλος μας. Μη φοβάσαι…
– Θέλω να σε ονομάσω με όνομα δικό μου. Μόνο δικό μου…
– Γιατί;;;
– Για να σε νοιώσω κτήμα μου. Για να σε νοιώσω δική μου…
– Δεν μ’ αρέσει η έκφραση κτήμα…
– Έχει να κάνει με την έννοια απόκτημα. Δικό μου μονάκριβο…
– Έτσι ναι. Έτσι, το θέλω πολύ…
– Ψάχνω εδώ και μέρες να βρω κάτι απόλυτα ταιριαστό σε σένα…
– Δηλαδή; Τι έχεις σκεφτεί;;;
– Έχω σκεφτεί να σε ονομάσω ‘Αποσπερίτη’. Σου ταιριάζει. Ξέρεις, είναι η κοινή ονομασία ενός ‘γυναικείου’ πλανήτη, της Αφροδίτης, όταν αυτός είναι ορατός μετά τη δύση του Ήλιου. Έτσι και ‘συ. Εμφανίζεσαι και λάμπεις στα μάτια μου μετά την δύση του Ήλιου. Και γίνεσαι ο Ήλιος που φωτίζει τη ζωή μου…
– Μ’ αρέσει. Μ’ αρέσει πολύ…
– Ωραία. Κατοχυρώθηκε…
– Θα βρω και ‘γω κάτι. Αν και κάτι υπάρχει στο μυαλό μου…
– Δηλαδή;;;
– Θα μπορούσα να σε ονομάσω ‘Αυγερινό’. Για να είσαι το αντίθετό μου, το αντίθετο του ‘Αποσπερίτη’. Εσύ να ανατέλλεις πριν την αυγή του Ήλιου και να φωτίζεις με το γέλιο σου την ημέρα μου. Και για να είμαστε ο καθένας το συμπλήρωμα του άλλου. Η αρχή και το τέλος του ίδιου πράγματος. Οριζόμενοι και οι δύο να κάνουμε ένα πλήρη κύκλο ζωής, συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλο…
– Ναι. Εσύ ο ‘Αποσπερίτης και ‘γω ο ‘Αυγερινός’…
– Ναι. Δύο ονόματα ενός πράγματος. Δύο άνθρωποι σε μία κοινή ζωή…
– Σ’ αγαπώ…
– Και ‘γω…
Τα κορμιά τους ένοιωσαν ξανά τη φλόγα του πάθους τους…
Ο ‘Αυγερινός’ και ο ‘Αποσπερίτης’ ανέτειλαν και έδυσαν την ίδια στιγμή…

(‘The Birth of Venus’ by Sandro Botticelli)

12 comments on “Αυγερινός & Αποσπερίτης…

  1. Να γράψω πάλι ότι ειναι τελειο…. θα ειναι κοινότυπο!!! Κι ομως έτσι ειναι…
    Απο που αντλείς όλη αυτή την έμπνευση???
    Καλό Σαββατοκύριακο Γιώργο

  2. κτήμα, απόκτημα…
    Αν απεκδυθούμε το κουστουμάκι του «πολιτισμού» και έρθουμε σε επαφή με τις ρίζες μας… η απόλυτη έκφραση αγάπης και ταύτισης εκφράζεται έμεσα ή άμεσα (όπως διαλέξει ο καθένας) στο τέλος του ΑΡΩΜΑΤΟΣ του Ζισκιντ!

  3. καλησπέρα…

    @αγκαλιασμένη με το φεγγάρι
    επειδή φοβόμαστε την απώλειά του…
    σ’ευχαριστώ…

    @ναταλία
    από τα βάθη της καρδιάς;;;

    @μπλε σμαρτούλα
    δεν θα σταματήσω…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @ιουλία
    να’σαι καλά…
    καλό σαββατοκύριακο…

    @ψυχές
    έτσι είναι ο ολοκληρωτικός έρωτας…
    πρώτα διαλύει και μετά τελειώνει…

    @αγαπημένη μου
    και καλά θα κάνεις…
    σ’ευχαριστώ πολύ καλή μου…

    @livana
    το έχω διαβάσει πολύ παλιά…
    κανιβαλιστικός έρωτας;;;

    @πάνος
    ευχαριστώ…

    @θαλασσομπερδεμένη
    επίσης από τα βάθη της καρδιάς;;;

    καληνύχτα σας…

Σχολιάστε

