Μαντινάδες…

Χρόνε που φθείρεις τσ’ ομορφιές,
Μη φθείρεις τη δική της,
Άσε στον ψεύτη το ντουνιά,
Στολίδι το κορμί της…

Με την ανάσα σου πετώ,
Με την πνοή σου στέκω,
Κι’ αν τώρα βρίχνεσαι μακριά,
Πόνο και λύπη έχω…

Τόλμησα κι’ είπα της καρδιάς
Πως θα σε λησμονήσει,
Και κείνη μου εμήνυσε
Τον χτύπο της να κλείσει…

αφιερωμένες εξαιρετικά σε σένα

10 comments on “Μαντινάδες…

  1. καλησπέρα…

    @αγαπημένη μου
    σ’ευχαριστούμε αγαπημένη μου…
    να’σαι καλά…

    @τόπος ονειροπόλων
    δεν έχω βρει άλλη λέξη…

    @αλεξάνδρα
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @μπλε σμαρτούλα
    έτσι, μάλλον, είναι…

    καληνύχτα σας…

  2. πολύ ωραίες μαντινάδες!
    με απλά λόγια λές τόσα πολλά…
    αν δεν πειράζει θα στις κλέψω 🙂
    κάνω προσωπική συλλογή απο μαντινάδες
    με την άδεια σου φυσικά
    καλημέρα σου

  3. καλησπέρα…

    @ανατολή
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    να’σαι καλά…

    @μελωμένος
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    να τις ‘κλέψεις’, έχεις την άδειά μου…
    με τιμάς…

    @δελφινοκόριτσο
    χαίρομαι που σου άρεσε…

    καληνύχτα σας…

Σχολιάστε

