Χωρίζω…

girl-talk-i-by-elya-chino.jpegΜιλούσε στο τηλέφωνο με την μητέρα της, όταν ακούστηκε ο ήχος στο κινητό της που ειδοποιούσε για μήνυμα…
Πήρε το κινητό στο ελεύθερο χέρι της, άνοιξε το μήνυμα και διάβασε:
‘Δήμητρά μου,
δεν θα μπορέσω να βγούμε το βράδυ,
όπως είχαμε κανονίσει.
Έχω πολύ δουλειά.
Θα σε πάρω όποτε μπορέσω.
Κώστας’

Είπε μια δικαιολογία στην μητέρα της και την έκλεισε αμέσως…
Έκατσε να κοιτάζει την οθόνη του κινητού…
Της πέρασε από το μυαλό να του δώσει μία να πάει να σκάσει στον απέναντι τοίχο, αλλά συγκρατήθηκε…
‘Τι μου φταίει το καημένο, αν αυτός είναι ηλίθιος’ σκέφτηκε και η απόπειρα αποφεύχθηκε…
Σήκωσε το ακουστικό και σχημάτισε τον αριθμό της κολλητής της…
Μετά από δύο-τρεις χτύπους, ακούστηκε η χαρακτηριστική φωνή της Ρένας από την άλλη πλευρά του σύρματος…
– Έλα Αστέρω μου. Τι κάνεις;;;
– Καμώνομαι. Τι να κάνω; Βράζω στο ζουμί μου. Βάλε καφέ και έρχομαι να τα πούμε από κοντά…
– Τι έγινε καλέ; Τι συμβαίνει;;;
– Χωρίζω. Αυτό συμβαίνει…
– Με ποιόν; Με τον Κώστα;;;
– Με ποιον άλλο; Έχω κι’ άλλον; Αυτός με έχει σκίσει…
– Καλά κούκλα μου. Μη ταράζεσαι και μου πάθεις και τίποτα. Βάζω καφέ και έλα. Και να προσέχεις στο δρόμο…

Δεν της πήρε παραπάνω από ένα τέταρτο να βρεθεί στο διαμέρισμα της Ρένας…
Πέταξε την τσάντα και το μπουφάν της σε μία καρέκλα και πέρασαν στο καθιστικό…
Κάθισαν στον τριθέσιο καναπέ, για να έχουν άπλα, όπως έλεγε και η Ρένα…
Οι καφέδες ήταν ήδη σερβιρισμένοι πάνω στο τραπεζάκι…
Πήρε τα τσιγάρα της, άναψε ένα, ήπιε μια γουλιά καφέ και ετοιμάστηκε…
Η Ρένα ανυπομονούσε:
– Τι έγινε καλή μου; Τι συμβαίνει; Γιατί όλος αυτός ο χαμός;;;
– Μου ακύρωσε πάλι τη βραδινή μας έξοδο. Είναι η τρίτη φορά σε διάστημα δύο εβδομάδων. Όλο προφασίζεται ‘δουλειά’ και επαγγελματικές υποχρεώσεις για να μην βρεθούμε…
– Κι’ αν όντως έτσι είναι; Αν, όντως, έχει δουλειά; Μην τρελαίνεσαι χωρίς λόγο…
– Τι δουλειά και αηδίες; Με αποφεύγει Ρένα. Με αποφεύγει. Θέλει να χωρίσουμε και δεν έχει τα κότσια, σαν άντρας που είναι, να μου το πει…
– Μα, τι λες τώρα ρε συ Δήμητρα; Από πού το συμπέρανες αυτό πάλι;;;
– Είναι φως φανάρι Ρένα. Ο Κώστας έχει αλλάξει τον τελευταίο καιρό. Δεν είναι πια ο Κώστας που θα ερχόταν να με αγκαλιάσει, να με φιλήσει τρυφερά, να με χαϊδέψει. Ακόμα και στον ερωτικό τομέα, δεν είναι πια ο Κώστας που ήξερα. Θυμάσαι τι σου έλεγα; Ότι ο Κώστας με τρελαίνει στο κρεβάτι; Ε, τώρα, καμία σχέση. Ξενέρωτα πράγματα. Κάνουμε έρωτα πια μόνο και μόνο για να κάνουμε. Για τίποτε άλλο. Και δεν θέλω η ερωτική ζωή μου, από τώρα, να καταντήσει αυτό που κοροϊδεύω και απεχθάνομαι. Είμαι γυναίκα και θέλω να το χαρώ…
– Μπορεί να περνάει μία φάση κοπέλα μου. Μην τον στήνεις στον τοίχο. Του το έχεις πει;;;
– Και βέβαια…
– Και τι σου είπε;;;
– Ότι είναι κουρασμένος αυτόν τον καιρό, ότι έχει πολλές σκοτούρες. Τέτοιες αηδίες…
– Τι να σου πω τώρα καημένη μου; Το παιδί σου λέει ότι περνάει μία φάση και συ το κάνεις ολόκληρο ζήτημα, αντί να είσαι δίπλα του και να τον βοηθήσεις…
– Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπέρασμα. Του το είπα. Και με απέτρεψε. Δεν θέλει να είμαστε μαζί. Μπορείς να το καταλάβεις;;;
– Όχι. Δεν μπορώ. Δεν μπορώ να βγάλω έτσι εύκολα καταδικαστική απόφαση. Ούτε εσύ πιστεύω ότι πρέπει να το κάνεις…
– Κοίτα Ρένα. Την απόφασή μου την έχω πάρει. Θέλω να εξηγηθούμε. Να ξεκαθαρίσουμε. Δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτό. Και όσον αφορά τις ‘εργασιακές’ δικαιολογίες, τις ακούω βερεσέ. Άλλο τον έχει ενοχλήσει και δεν μου το βγάζεις από το μυαλό…
– Τι άλλο δηλαδή;;;
– Το γεγονός ότι έχω blog και ασχολούμαι με το διαδίκτυο. Πιστεύει ότι για να είμαι εκεί μέσα, το μόνο που έχω στο μυαλό μου είναι πως θα κάνω chat και εικονικής πραγματικότητας σχέσεις…
– Μα, καλά. Δεν έχει διαβάσει αυτά που γράφεις; Δεν έχει καταλάβει γιατί το κάνεις;;;
– Όχι. Όσο και αν έχω προσπαθήσει να τον μεταπείσω, έχει παραμείνει στις ιδέες του. Ο ξεροκέφαλος…

Δάκρυα φάνηκαν στα μάτια της Δήμητρας…
Η Ρένα της έδωσε ένα χαρτομάντιλο να σκουπιστεί…
Την κοίταξε για κάμποσο, μέχρι να ηρεμήσει…
– Δήμητρα, να σου κάνω μία ερώτηση;;;
– Λέγε…
– Τον αγαπάς;;;
– Θα συζητούσαμε τώρα αν δεν με ενδιέφερε; Αν δεν ένοιωθα κάτι γι’ αυτόν; Δεν ξέρω αν είναι αγάπη, αλλά νοιώθω πολύ καλά μαζί του. Και δεν σου κρύβω, ότι μπορεί να σκεφτόμουν και την επισημοποίηση της σχέσεώς μας…
– Ωραία. Αφού λοιπόν τον αγαπάς, γιατί δεν προσπαθείς να του κάνεις το χατίρι; Σταμάτα το blog. Σταμάτα το διαδίκτυο. Σου θυμίζω, ότι άντρες σαν τον Κώστα σπανίζουν. Και ‘μεις, δεν είμαστε μικρές για να διαλέγουμε πια…
– Τι λες ρε συ Ρένα τώρα; Να του κάνω το χατίρι για να μην τον χάσω και να χαθώ εγώ; Να καταπιέσω τα ‘θέλω’ μου, μόνο και μόνο για ένα, μελλοντικό, στεφάνι; Τι λες καλή μου. Μπορεί να έχω περάσει τα πρώτα –άντα εδώ και κάποια χρόνια, αλλά δεν έχω σκοπό να αφήσω κανέναν να πατήσει επάνω μου για να αποδείξει ότι κάνει κουμάντο. Δεν πρόκειται να αφήσω κανέναν να ορίζει τη ζωή μου. Μπορώ και μόνη μου. Και συμβιβασμούς θα κάνω εκεί που θέλω εγώ. Και μόνο εγώ…
– Τι να σου πω τώρα. Έχεις δίκιο. Όμως, πάντα υπάρχει ένα αλλά…
– Ποιο;;;
– Αυτό που σου είπα πριν. Τέτοιοι άντρες σπανίζουν…
– Δεν πειράζει. Ας σπανίζουν. Και γυναίκες σαν εμένα σπανίζουν. Εντάξει;;;
– Ότι πεις καλή μου. Εγώ σαν φίλη σου έχω την ευθύνη να σου πω κάποια πράγματα. Από εκεί και πέρα, είναι δικό σου θέμα…
– Ακριβώς…
– Τι θα κάνεις;;;
– Θα δω. Το σίγουρο είναι ότι πρέπει να μιλήσουμε και μάλιστα σύντομα. Να ξεκαθαρίσει αυτή η υπόθεση. Δεν μπορώ άλλο…
– Όπως θέλεις…
– Θα του τηλεφωνήσω αργότερα να κανονίσουμε συνάντηση…
– Καλά θα κάνεις…

Ήπιε μια γουλιά καφέ και άναψε τσιγάρο…
Η Ρένα την είδε να χάνεται στις σκέψεις της…
Την είδε να σκουπίζει, συχνά πυκνά, τα δάκρυα από το πρόσωπό της…
Δεν της είπε τίποτε…
Το μόνο που έκανε, ήταν να την πάρει μία αγκαλιά…
Εκεί μέσα, η Δήμητρα ξέσπασε…
– Τι έχω κάνει λάθος ρε Ρένα; Επειδή θέλω να είμαι ‘εγώ’ στη σχέση μου και όχι κάποια άλλη; Αυτό είναι το λάθος μου;;;

Η Ρένα δεν μίλησε…
Ένα δάκρυ κύλησε και από το δικό της μάγουλο…
Κάποτε, για έναν άλλο Κώστα, προτίμησε και αυτή ‘την φυγή από την ατίμωση’…
Έγειρε το κεφάλι της μέσα στον ώμο της Δήμητρας και έκλαψε με γοερό κλάμα…

(‘Girl Talk I’ by Elya Chino)

23 comments on “Χωρίζω…

  1. στην αγάπη πρέπει να υπάρχει και απο τους δύο αμοιβαία υποχωρήσεις και θέλω, αν ραγίζει το γυαλί και υπάρχει διαφωνίες απο την αρχή τότε καλύτερα είναι να υπάρχει συζήτηση και να παίρνετε κοινή απόφαση!

  2. Εγώ δεν ξέρω τι να πώ, δεν θα ήθελα να συμφωνήσω αλλά μου ακούγεται τόσο αληθινό!( εδώ δείκτης και μέσος δάκτυλος σταυρώνουνε πίσω από την πλάτη)
    Θεεε μου pleaaase δεν θέλω να μου συμβεί ποτέ εμένα! Γι’ αυτό μοχθώ τόσα χρόνια και πιστεύω πως δικαιώνομαι! Που θα πάει!

  3. Τρομερές δικαιολογίες. Αγάπη χωρίς εμπιστοσύνη, απλά δεν ονομάζεται αγάπη.
    Ιστορία που έχω ακούσει από πολλά ζευγάρια είναι αυτή. Εξακολουθώ να αναρωτιέμαι πως γίνεται τέτοιοι λόγοι να έχουν τέτοια αποτελέσματα.
    Καλημέρες πολλές Γιώργο μου.

  4. μ άρεσε η Δήμητρα! 🙂
    αλλά βρε Γιώργο έχω μια απορία..
    «κρυφακούς» γυναικείες συζητήσεις; Πώς είναι τόσο εύκολο σ έναν άντρα να γράψει διάλογο γυναικών;;
    καλημέρα 🙂

  5. Στην αληθινή αγάπη ο ένας δέχεται τον άλλον όπως είναι και τον αγαπά γι’ αυτό ακριβώς που είναι… πράγμα που δεν κάνει κανείς απ’ τους δύο της ιστορίας…

    Καλημέρα

  6. Να ζείς να αγαπάς και να μαθαίνεις…
    Αν δεν καταλαβαίνει εξήγησε του με διαφορετικούς τρόπους μέχρι να μιλήσεις την δική του διάλεκτο.
    Αν δεν έχει υπομονή, δίδαξέ τον.
    Αν δεν σε ξέρει πές του την αλήθεια σου με τρόπο έξυπνο, ώστε να μην τον τρομάξεις.
    Αν ζηλεύει, ρώτησε τον τι πρέπει να κάνεις για να πάψει να νιώσει ασφαλής…
    Και αν όλα αυτά δεν πιάσουν, στείλτον στον διάολο 😦 χωρίς να θυμώσεις με τον εαυτό σου…
    Καλό απόγευμα…
    Α ναι… δεν θα μπορέσω το βράδυ έχω επαγγελματική συνάντηση (αστειεύομαι)…

  7. Να ζείς να αγαπάς και να μαθαίνεις…
    Αν δεν καταλαβαίνει εξήγησε του με διαφορετικούς τρόπους μέχρι να μιλήσεις την δική του διάλεκτο.
    Αν δεν έχει υπομονή, δίδαξέ τον.
    Αν δεν σε ξέρει πές του την αλήθεια σου με τρόπο έξυπνο, ώστε να μην τον τρομάξεις.
    Αν ζηλεύει, ρώτησε τον τι πρέπει να κάνεις για να νιώσει ασφαλής…
    Και αν όλα αυτά δεν πιάσουν, στείλτον στον διάολο 😦 χωρίς να θυμώσεις με τον εαυτό σου…
    Καλό απόγευμα…
    Α ναι… δεν θα μπορέσω το βράδυ έχω επαγγελματική συνάντηση (αστειεύομαι)…

  8. Μαζί με το τηλέφωνο του Παράφωνου πες της σε παρακαλώ:
    Πιστεύει ότι θα βρει τον τέλειο άντρα ποτέ;
    Αν η κολλητή της λέει ότι τέτοιοι άντρες σπανίζουν, κάτι θα ξέρει…. πες της να στρώσει κάτω τον κώλο της και να τα βρει μαζί του!
    Ακούς!?
    Αϊ σιχτίρ, τσαντίστηκα! :p
    Γεια σου ερωτευμενάκι μου 🙂

  9. Χμμμμ… η αλήθεια ειναι οτι όποιος δεν ξερει τι ειναι μπλόγκ δεν μπορει να καταλαβει και γιατι το εχει ο συντροφός του…
    Αλλα ειναι ηλιθιο να ζηλευει κάποιος αυτο τον τρόπο έκφρασης!!!!

  10. Καλημέρα / σπέρα σας
    Αν μου επιτρέπετε το σχόλιο ενός ψιλοκαμμένου, συμφωνώ με τον παράφωνο, που μόνο τέτοιος δεν είναι.
    Με άλλα λόγια, η επικοινωνία είναι πολύ σημαντική. Και θέλει τρόπο.
    Αν όμως τελικά δεν… ε, στο καλό.
    (Ευχή: να τα βρείτε)

  11. το «πριν» ειναι καλυτερο απο το «μετα»…
    ετσι να πεις στην Δημητρα…
    το «τωρα» διαμορφωνει το «χθες» και το «αυριο»…
    ετσι να πεις στον Κωστα…

    και οσο για σενα; τι να σου πω; καταπληκτικος;
    λιγο θα ‘ναι…
    🙂

  12. καλησπέρα σας…

    @μπλε σμαρτούλα
    χαίρομαι που ταυτίζεσαι…
    και ο θυμός είναι δυνατό συναίσθημα…

    @φεγγαραγκαλιασμένη
    ο καθένας μας θέλει να είναι ο εαυτός του στις σχέσεις του…
    άμα χάσει ‘εαυτόν’, χάνεται και ο ίδιος…
    και χαίρομαι που συμπίπτουν τα μήκη κύματός μας…

    @όλη της η ζωή
    το ζητούμενο είναι αν θα καταλάβει ο Κώστας…
    αυτό την προβληματίζει και γι’αυτό παίρνει αποφάσεις…

    @αναστασία
    θα συμφωνήσω μαζί σου αναστασία…
    πιστεύω ότι σε τέτοιες περιπτώσεις σταθμίζεις πράγματα…
    και σίγουρα, το ‘ζύγι’ παίζει ρόλο…

    @μελωμένος
    η σχέση θέλει καθημερινή ‘δουλειά’ και αμοιβαίες προσεγγίσεις…
    δυστυχώς, τις περισσότερες φορές, κοιτάμε τον εαυτό μας και τίποτε παραπάνω…

    @ppp336
    χαίρομαι, ειλικρινά, που το καταφέρνεις…
    μακάρι, οι προσπάθειές σου να μην πάνε χαμένες…

    @χνούδι
    πιστεύω ότι έδωσες το σωστό στίγμα: εμπιστοσύνη…
    εκεί είναι όλα…
    από εκεί ξεκινάν και τελειώνουν τα πάντα…
    είναι δύσκολο να την αποκτήσεις, εύκολο να την απωλέσεις…

    @αλκυόνη
    χαίρομαι που σ’άρεσε ο χαρακτήρας της…
    δεν ‘κρυφακούω’…
    απλά, ‘ακούω’…

    @ονείρων γη
    θα συμφωνήσω στο κομμάτι του να αγαπάς τον άλλο όπως είναι…
    πολλές φορές όμως, το σαράκι της κυριαρχίας στη σχέση, λειτουργεί ανάποδα…
    έτσι δεν είναι;;;

    @παράφωνος
    μπουσκάλια;;;
    σωστά μιλήσατε, αν και ‘παράφωνος’…
    χαίρομαι…
    αν την πετύχω, θα το κάνω…

    @δελφινοκόριτσο
    πολλές φορές, ακόμη και αυτή, χρειάζεται εκπαίδευση…
    άδικο έχω;;;

    @συννεφούλα
    μπορεί να σπανίζουν, αλλά δεν τις ταιριάζουν…
    και οι σχέσεις με τέτοιους ανθρώπους, δεν καταστρέφουν μόνο τον ένα, αλλά και τους δύο…
    και υπάρχουν πολλές κατεστραμένες σχέσεις γύρω μας που βασίζονται μόνο στο ότι ‘είναι σπάνιος άντρας/γυναίκα’…

    @ναταλία
    ακριβώς ναταλία…
    πρέπει ο άλλος να έχει ‘ανοιχτά’ τα μάτια του
    και, γενικά, τις αισθήσεις του…

    @ιουλία
    σίγουρα ιουλία…
    σίγουρα…
    όμως, δεν καταλαβαίνουν όλοι το γιατί διατηρείς ένα τέτοιο ‘ημερολόγιο’…
    έτσι δεν είναι;;;

    @ψιλοκαμένος
    θα συμφωνήσω με σένα, που συμφωνείς με τον παράφωνο…

    @γαλήνη
    θα της το πω γαλήνη…
    χαίρομαι που ήρθες στις γειτονιές μας…

    @αγαπημένη μου
    εξαρτάται από το ‘μετά’…
    και το ‘μετά’, κρίνεται πάντα όταν γίνει ‘τώρα’ ή ‘πριν’…
    ενδείξεις, όχι αποδείξεις…
    σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…
    με τιμάς…

    @άγνωστη
    thanks…

    @θαλασσομπερδεμένη
    όντως…

    καληνύχτα σας…

  13. Η ονείρων γη μίλησε επί της ουσίας
    (και πόσο δύσκολο είναι να το βρεις αυτό!)

    Όσο για τη Ρένα, μπορεί να πονάει που έχασε τον άλλο Κώστα, αλλά πονάει πολύ περισσότερο να είχε χάσει τη Ρένα. Αυτό να της πει η Δήμητρα, δείχνει ότι το έχει καταλάβει.

Σχολιάστε

