Υποσχέσεις…

relativity-by-mcescher.jpeg– Υποσχέσου μου…
– Τι;;;
– Ότι θα είσαι για πάντα μαζί μου…
– Δεν μπορώ…
– Γιατί;;;
– Το ‘για πάντα’ με φοβίζει…
– Μα, με αγαπάς, έτσι δεν είναι;;;
– Και τι σχέση έχει να κάνει με το ‘για πάντα’ που είπες;;;
– Άμεση…
– Καμία…
– Ωραία. Τι μπορείς να μου υποσχεθείς;;;
– Θα είμαι μαζί σου όσο αντέχω…
– Δεν το δέχομαι…
– Γιατί;;;
– Το ‘όσο αντέχω’ δείχνει δειλία. Και ‘γω δεν θέλω δειλό τον σύντροφό μου…
– Δειλός, δεν είναι αυτός που υπόσχεται το ‘όσο αντέχω’. Δειλός είναι αυτός που υπόσχεται το ‘για πάντα’…
– Γιατί;;;
– Ο ‘για πάντα’ σε κοιμίζει. Ο ‘όσο αντέχω’ σε αφυπνίζει…
– Και ‘συ θέλεις να με αφυπνίσεις;;;
– Εγώ σ’ αγαπώ. Και θέλω να είμαι μαζί σου. Για πάντα…
– …

(‘Relativity’ by M. C. Escher)

17 comments on “Υποσχέσεις…

  1. Αχ αυτός ο έρωτας, που κάνει τις στιγμές να μοιάζουν αιωνιότητα, και την αιωνιότητα άπιαστο όνειρο…
    «Συναισθηματική ανωριμότητα» το ονομάζει μια φίλη… μάλλον έχει δίκιο 🙂

  2. Αχ, αυτή η καρδιά όταν χτυπήσει…
    Δεν ξέρει από χρόνους και χρονικούς προσδιορισμούς. Το «πάντα» είναι για μας τους κοινούς θνητούς (δηλ. όχι ερωτευμένους) ένας προσδιορισμός του ατελείωτου… Ακαταλαβίστικο.
    Για τους άλλους (πως χώρισα έτσι τα στρατόπεδα βρε παιδί μου!) είναι μία μελωδία που βγαίνει απ΄το στόμα του/της αγαπημένου/ης που την ρουφάει η ύπαρξη με όλες τις αισθήσεις….

  3. Δεν ύπάρχουν εγγυήσεις στον έρωτα και το ξέρουμε όλοι μας. Όμως είναι σημαντικό να εννοείς και να νιώθεις αυτά που λες, ΟΤΑΝ τα λες. Κι ας μην επαληθευτούν μετά. Είναι «στείρο» το να μην τα λες επειδή ξέρεις ότι τίποτα δεν κρατά για πάντα.

  4. καλημέρα…

    @leonii
    δεν ήταν σκοπός μου να σε μπερδέψω…
    τι ήταν αυτό που σε μπέρδεψε;;;

    @αναστασία
    ξέρεις, πολλές φορές ζητάμε τα πάντα και χάνουμε και τα λίγα…
    θα συμφωνήσω με την ανωριμότητα…
    και ‘γω, ανώριμος είμαι…

    @ιουλία
    προσγειωμένη είσαι και με χαροποιεί…
    συναισθηματική ανασφάλεια, που όμως απορρέει από τον έρωτα…

    @ονείρων γη
    μα, για τα άπιαστα είναι ο έρωτας…
    λες να έχει δίκιο η φίλη σου;;;
    μπορεί…

    @αγαπημένη μου
    αχ, αυτός ο ‘άχρονος χρόνος’…
    ακόμη και τα ζητήματα καρδιάς, πρέπει να μπαίνουν στη ζυγαριά του…
    ανελέητος και πανδαμάτωρ…

    @υγρά όνειρα
    το όσο ζω, συνεπάγεται για πάντα…
    άρα, θα είμαι πλάϊ σου χωρίς να σε αγαπάω;;;
    προσπαθούμε να γλυκάνουμε τις λέξεις για να τις αντέξουμε…

    @εύα
    να’σαι καλά κορίτσι…
    σ’ευχαριστώ που ξαναήρθες…

    @συννεφούλα
    σωστή η άποψη σου για το πνίξιμο…
    ‘το πολύ μαζί σκοτώνει’ δεν λένε;;;
    και το μέρα με την μέρα γίνεται κουραστικό πολλές φορές…

    @μπλε σμαρτούλα
    θα συμφωνήσω με τους χρονικούς προσδιορισμούς…
    το ζητούμενο είναι η καρδιά να ‘ξέρει’ τι της γίνεται…
    αλλιώς, ‘σπάει’…

    @περίεργη γάτα
    συμφωνώ απόλυτα…
    χάνουμε στιγμές γιατί δεν λέμε αυτό που πιστεύουμε με τον φόβο ότι δεν θα επαληθευτεί…
    από την άλλη, αν το πιστέψουμε πολύ, μπορεί και να γίνει…

    @ροίδης
    καλοδεχούμενος…
    ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια…

    @σπερματοζωάριο
    ζητάμε σιγουριά…
    το ‘για πάντα’ δεσμεύει…

    την καλημέρα μου σε όλους…

  5. Την περίμενα αυτή σου την απορία και χαίρομαι που ρωτάς.

    Θα μείνω δίπλα σου για πάντα και θα σε αγαπώ με τον δικό μου τρόπο. όπως μπορώ ειλικρινά και ανυπόκριτα.

    «Το ότι κάποιος δεν σε αγαπάει όπως θα ήθελες δεν σημαίνει ότι δεν σε αγαπάει με όλο του το είναι»

Σχολιάστε

