Γυναικείες συζητήσεις…

lapproche-by-pierre-farel.jpeg– Πως σου φαίνεται αυτός ο καστανός απέναντι, που συνέχεια μας καρφώνει;;;
– Ποιος καλέ; Εκείνος ο ξερακιανός ο αξύριστος;;;
– Ναι. Δεν είναι κούκλος; Ίδιος ο Ρουβάς…
– Κοίτα. Είμαι φίλη σου και θέλω το καλό σου. Πόσο καιρό έχεις να πας σε οφθαλμίατρο καλή μου; Ή η έλλειψη του sex σε κάνει και δεν βλέπεις μπροστά σου; Αυτός; Αυτός είναι απαίσιος. Αν ήταν έτσι ο Ρουβάς…
– Εμένα μ’ αρέσει. Και επιμένω ότι του μοιάζει. Εντάξει; Κι’ αν έρθει προς τα εδώ, εγώ θα είμαι πολύ φιλική μαζί του. Εντάξει;;;
– Κάνε ότι θέλεις. Μην έρθεις μετά όμως και μου κλαίγεσαι; Εντάξει;;;
– Ποιος να κλαφτεί καλή μου; Εγώ; Που έχω όποιον θέλω ότι ώρα τον θέλω; Άλλες να φοβούνται…
– Ποιαν εννοείς καλή μου; Εμένα;;;
– Όποιος έχει τη μύγα, μυγιάζεται…
– Άσε τα αυτά τα δημώδη αγάπη μου. Μου έμαθες και παροιμίες ξαφνικά. Και ‘γώ μπορώ να έχω όποιον θέλω ότι ώρα τον θέλω, αλλά δεν το κάνω για να μην χαραμίζομαι με τον ένα και με τον άλλο. Όχι σαν εσένα…
– Καλά. Εγώ μωρό μου γλεντάω τη ζωή μου. Ζω και το χαίρομαι. Περνάω καλά και είμαι εντάξει με τον εαυτό μου. Όλες οι άλλες αηδίες, είναι λόγια παρηγοριάς στον άρρωστο μέχρι να βγει η ψυχή του…
– Απορώ, ποιος σου μαθαίνει όλες αυτές τις ατάκες. Απορώ…
– Όλοι αυτοί που χαίρονται την παρουσία μου δίπλα τους. Σταμάτα τώρα γιατί ο καστανός σηκώθηκε και έρχεται προς τα εδώ…
– Κάποια στιγμή, θα χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο. Θα κοιτάς τα χρόνια που θα έχουν περάσει και θα αναρωτιέσαι τι έχεις κάνει στη ζωή σου…
– Δεν αντιλέγω. Αλλά υπάρχει μία μεγάλη διαφορά. Εγώ θα αναρωτιέμαι χορτασμένη από έρωτα ενώ εσύ θα αναρωτιέσαι χορτασμένη από άδειες νύχτες…
– Εγώ φεύγω…
– Εγώ μένω…
– Γεια σου και να χαίρεσαι τον ξερακιανό σου…
– Να σου πω. Στο δρόμο πέρνα από ένα σούπερ μάρκετ και αγόρασε λίγο ξύδι. Θα σου κάνει καλό…
– Δεν μας παρατάς λέω εγώ…
– Ευχαρίστως. Τώρα που έρχεται και ο καστανός κατά δω…

(Την συζήτηση αυτή την άκουσα, άθελά μου, σήμερα το απόγευμα εκεί που έπινα καφέ με την παρέα μου. Απλά, την μετέφερα γιατί έχει ενδιαφέρον, πιστεύω. Ηλικιακά, τα δύο κορίτσια δεν πρέπει να ήταν πάνω από 23 ετών)

(‘L’ approche’ by Pierre Farel)

20 comments on “Γυναικείες συζητήσεις…

  1. μην εισαι τοσο σιγουρος για το «αθελα μου»…
    ειμαι σιγουρη οτι ηξεραν πολυ καλα οτι τις ακουγες…
    απλα δεν τις ενδιεφερε…
    τι να σε ενδιαφερει σε αυτην την ηλικια!!!
    τιποτα… ολα ειναι μπροστα σου…
    ολα…

  2. Η «Ανεμελιά-αδιαφορία» σε όλο της το μεγαλείο..
    Τι άλλο θα μπορούσε να απασχολεί αυτές τις ηλικίες άραγε σε μια κοινωνία που ασφυκτιά καθημερινά χωρίς να μπορεί να δώσει πρότυπα στους νέους??
    Το αύριο δεν αργεί και πονά….

  3. Απίστευτο…

    Ετων 23!!!
    Ασε που Γιώργο μπορεί και να εκανες λάθος στην ηλικία γιατι πολλές έτσι όπως ντύνονται και βάφονται ενω ειναι 18-19 τις κανεις για 24….

  4. 23? Εγώ νόμισα ήταν 45! Δεν έχει καμμία μα καμμία διαφορά σε διαβεβαιώ. Γιατί κάποια παρόμοια στιχομυθία είχα ακούσει από τέτοιες ηλικίες πίνοντας καφέ μιά μέρα….

  5. Σχωράτε με φίλτατοι, κι εσύ ευγενικέ οικοδεσπότη μου, αλλά εμένα μου φάνηκε πολύ ανεβασμένη η συζήτησή τους! Και εξηγούμαι:
    α) εκείνη τη λέξη, «δημώδη», είναι μαργαριτάρι. Πόσα πιτσιρίκια γνωρίζετε που να χρησιμοποιούν τέτοιες λέξεις;
    β) η συζήτηση ήταν πραγματική συζήτηση, με θέμα δηλαδή και μάλιστα φιλοσοφικό: to be alone or to be casual? Άσχετα με την οπτική της παραμένουσας, υπήρχε προβληματισμός. Δεν αναφέρθηκαν σε κομμωτήρια, μανικιούρ, κινητά και άλλες μοδάτες ασχολίες.

    Τελικά, είναι αλήθεια, αν συνηθίσεις στα βλήτα, τα σπαράγγια σου φαίνονται αξιόλογα…
    Καλό σας βράδυ, ελπίζω να μη σας κούρασα 🙂
    υ.γ. αν θέλεις, φίλε μου, διόρθωσε το όνομα του blog μου στο blogroll σου. Είναι tempe terra ή Sadmanivo, όχι οδός ασωμάτων. Ευχαριστώ.

  6. Θεωρω οτι αυτες οι συζητησεις ειναι δεδομενες…δεν εχουν ηλικια απλα ανηκουν σε φασεις που περναει μια γυναικα…Μερικες εχουν ξεπερασει αυτη τη κατασταση και αλλες την περνανε ενιοτε κατα διαστηματα και ενα τριτο ποσοστο δεν την ξεπερναει ποτε:D

  7. καλησπέρα σας…

    @χαμένο κορμί
    λες;;;
    δεν το νομίζω…
    μερικές, απλά δεν ξέρουν τη θέση τους…

    @σπερματοζωάριο
    είναι απίστευτο, όντως…
    οι γυναίκες είναι απίστευτες, ώρες-ώρες…

    @έλενα
    σ’ευχαριστώ πολύ…
    να’σαι καλά…

    @όλη της η ζωή
    λες να έχει σημασία η ηλικία;;;
    δεν το νομίζω…

    @δελφινοκόριτσο
    κάθε κέρμα, έχει δύο πλευρές…
    διαλέγεις και παίρνεις…

    @αγαπημένη μου
    ή όλα πίσω σου…
    δεν έχει σημασία η ηλικία…
    η διάθεση για ζωή παίζει ρόλο…

    @νίκος
    θα συμφωνήσω μαζί σου…
    έτσι είναι τα πράγματα, είτε το θέλουμε είτε όχι…

    @ιουλία
    δεν έχεις άδικο…
    όμως, και το αντίστροφο μπορεί να συνέβαινε…
    να ήταν μεγαλύτερες και να έμοιαζαν για μικρότερες…

    @φεγγαραγκαλιασμένη
    όπως είδες, δέχτηκα και έπαιξα…
    σ’ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση…

    @μπλε σμαρτούλα
    ναι;;;
    μπράβο!!!

    @φοίβη
    η συμπεριφορά δεν έχει καμία σχέση με την ηλικία λοιπόν;;;

    @sadmanivo
    δεν μας κούρασες καθόλου και σ’ευχαριστώ για το σχόλιο…
    όσο για την διόρθωση, θα αποκαταστήσω το όνομά σου…

    @ανατολή
    ενδιαφέρουσα η άποψή σου και στοιχειοθετημένη θα έλεγα…
    πιστεύω βέβαια, ότι ‘κάθε πράγμα στον καιρό του’…

    @οξυγόνο
    από μία πλευρά, δεν έχεις άδικο…
    είναι μία άποψη, σεβαστή…

    @ιστορίες γι’ αγρίους
    μπα…
    δεν σηκώνει χέρι, νομίζω…

    @ναταλία
    πάλι καλά που γέλασες…
    εγώ έμεινα άναυδος…

    @αλεξάνδρα
    δεν νομίζω ότι έχει σχέση με τα ‘χάλια’…
    μάλλον, η ευθύτητα με ξάφνιασε…

    @υγρά όνειρα
    αν έχουν τα μάτια της ψυχής ανοικτά, θα το ζήσουν κι΄αυτό…
    έτσι πιστεύω, έτσι ελπίζω…

    την καληνύχτα μου…

Σχολιάστε

