Το παιχνίδι των πέντε…

the-figure-5-in-gold-by-charles-demuth.jpegΜία ακόμη κουραστική μέρα στο γραφείο είχε τελειώσει…
Οι υποχρεώσεις στην εργασία του καθημερινά αυξανόντουσαν και αυτό τον κούραζε πολύ…
Είχε επιστρέψει στο διαμέρισμά του πριν από καμιά ώρα…
Είχε φάει, είχε φτιάξει καφέ και καθόταν μπροστά στον υπολογιστή του…
Τον άνοιξε, συνδέθηκε στο internet και έκανε login στο προσωπικό του blog…
Διάβασε τα σχόλια στο τελευταίο post που είχε ‘ανεβάσει’ την προηγούμενη ημέρα…
Μέσα σ’ αυτά, υπήρχε και μία πρόσκληση να συμμετάσχει σε ένα παιχνίδι που λάμβανε μέρος μεταξύ των bloggers…
Το παιχνίδι λεγόταν ‘Το Παιχνίδι των Πέντε’ και ζητούσε από τον προσκεκλημένο να δώσει πέντε προσωπικά του στοιχεία στη δημοσιότητα…
‘Ενδιαφέρον. Σαν να κάνουμε striptease στον εαυτό μας’ σκέφτηκε…
Η πρόσκληση – πρόκληση του κέντρισε το ενδιαφέρον…
Οι προσκλήσεις πάντα ήταν καλοδεχούμενες, οι προκλήσεις πάντα αποδεκτές…
Άνοιξε το ‘Microsoft Word’ και ξεκίνησε να πληκτρολογεί ένα κείμενο…

Ζητάτε να σας πω πέντε πράγματα για μένα. Ζητάτε την αποκάλυψη πέντε πραγμάτων για τον εαυτό μου. Ζητάτε να σας κάνω κοινωνούς με τον κόσμο μου. Η πρόσκλησή σας γίνεται δεκτή και η πρόκληση αποδεκτή.
Έχουμε και λέμε:
1. Ζω τα αισθήματά μου και τα βιώνω στο βαθμό που μου επιτρέπεται. Όταν δεν μπορώ να το κάνω αυτό, καταπιέζομαι και ξεσπάω. Τα αισθήματά μου πληρούν την ύπαρξή μου. Πολλές φορές, γίνονται οδηγοί των πράξεών μου. Με έχουν πονέσει, με έχουν χαροποιήσει.
2. Πιστεύω στους ανθρώπους. Πιστεύω στην καλοσύνη και στον σεβασμό. Σέβομαι εμένα και τους γύρω μου.
3. Λατρεύω την μουσική. Αγαπώ τους ήχους και τις μελωδίες. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς μουσική. Η μουσική είναι πηγή ζωής για μένα. Με την μουσική και τα τραγούδια εκφράζω συναισθήματα. Όταν με συνεπαίρνει, χορεύω. Λατρεύω το ζεϊμπέκικο.
4. Η ζωή μου έχει φερθεί, μέχρι τώρα, με καλοσύνη. Πέρασα ήρεμα παιδικά χρόνια, μέσα στην αγάπη και την προστασία. Μεγάλωσα, σπούδασα, αγάπησα, παντρεύτηκα, χώρισα. Δεν έχω παράπονο. Γεμάτη ζωή, γεμάτες εμπειρίες.
5. Νοιώθω τυχερός, που οι γυναίκες τις ζωής μου, με αγάπησαν, η κάθε μία με τον τρόπο της. Με βοήθησαν να γνωρίσω τις γυναίκες. Προσπαθώ, ακόμη, να τις μάθω και να τις καταλάβω. Και νοιώθω διπλά τυχερός, που στη ζωή μου υπάρχει το αστεράκι μου.

Το κείμενο είχε, εν μέρει, ολοκληρωθεί…
Απόμενε ένα ακόμη μέρος…
Έπρεπε να προτείνει ακόμη πέντε bloggers για την συνέχεια αυτής της ιδιότυπης αλυσίδας…
Δεν άργησε να τους βρει…

Αναστασία

Μπλε Smartούλα

Ναταλία

Λύσιππος

Νίκος Περάκης

Τα πέντε δικά του πράγματα είχαν αποτυπωθεί και οι πέντε bloggers είχαν ονοματιστεί…
Δεν απέμενε τίποτε άλλο, παρά να ανεβάσει το κείμενο…
Δεν άργησε να το κάνει…
Το καράβι θα συνέχιζε το ταξίδι του, παίρνοντας πέντε δικά του πράγματα στις αποθήκες του…

(‘The Figure 5 in Gold’ by Charles Demuth)

14 comments on “Το παιχνίδι των πέντε…

  1. Καλημέρα Γιώργο και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση την οποία αποδέχομαι με μεγάλη χαρά!
    Όμορφη η συνέχεια του τριημέρου σου φίλε μου!!
    Νίκος
    Υ.Γ.
    Κατάλαβα καλά ότι το εισαγωγικό κείμενο είναι ελεύθερο?

  2. Ειλικρινά και αν θες πίστεψέ το, έτσι ακριβώς σε είχα φανταστεί!!!!

    Είσαι πολύ τυχερός που έχεις το αστεράκι σου και αυτή εσένα!!
    Να εισαι πάντα καλά και να μεινεις πάντα έτσι

  3. 1. Τρελλαίνομαι για τυρί ροκφόρ
    2. Ο τυχερός μου αριθμός είναι το 9
    3. Γράφω blog για να μην ξεχνώ τα Ελληνικά μου
    4. Αγαπημένο χρώμα το μπλε
    5. Δεν ακολουθώ πάντα τους κανόνες του παιχνιδιού 😉

  4. πάνω απ’όλα γιώργο, μια διάχυτη αξιοπρέπεια σε χαρακτηρίζει. και είναι σπάνιο αυτό στις μέρες μας.

    καθόλου προσποιητός… απλά ειλικρινά αξιοπρεπής σε όλα σου.

    (Μεγιά)

  5. καλησπέρα…

    @μανολωνέματα
    να’σαι καλά φίλε…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @νίκος
    να’σαι καλά…
    εγώ σ’ευχαριστώ…
    καλά κατάλαβες…

    @ανατολή
    με κάνεις και κοκκινίζω…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @ζουφίτσα
    σ’ευχαριστώ πολύ ζουφίτσα…
    με τιμάς…

    @δελφινοκόριτσο
    θα προσπαθήσω…
    να’σαι καλά…

    @ιουλία
    με τιμάς ιουλία…
    ειλικρινά…
    είμαι τυχερός και το ξέρω…
    σ’ευχαριστώ…

    @γαλήνη
    αυτό είναι καλό ή άσχημο;;;
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @λύσιππος
    υπέροχος…
    με τιμάς…

    @αργυρένια
    σ’ευχαριστώ γειτόνισσα…
    ανταποδίδω…

    @αλεξάνδρα
    ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου…
    να’σαι καλά αλεξάνδρα…
    ευχαριστώ…

  6. ..ετσι σε εχω φανταστει..ακριβως..και αυτα που ειχα υποψιαστει βγηκαν αληθινα..
    να συμπληρωσω κατι??
    εισαι και πολυ αξιοπρεπης γιωργο εκτος απο πολυ καλο μολυβι..και αυτο σε κανει να ξεχωριζεις..παντα ετσι ευχομαι..παντα να σαγαπουν αυτοι που εσυ θελεις..νααα..ακριβως οπως το αστερακι σου..!!την καλησπερα μου..!!

  7. καλησπέρα…

    @γωγώ
    καλά έκανες…
    σ’ευχαριστώ…

    @φεγγαραγκαλιασμένη
    τα λόγια σου με τιμάν…
    να είσαι καλά που μου έδωσες τη δυνατότητα να τα πω…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    καληνύχτα σας…

Σχολιάστε

