Γιώργος Μ.

yiorgosbs.jpgΔευτέρα, 23 Απριλίου 2007…
‘Σήμερα γιορτάζει όλη η γη’ θα μπορούσαμε να πούμε…
Εξάλλου, εμείς οι Γιώργηδες, έχουμε γίνει περισσότεροι από τους Γιάννηδες…
Ευτυχώς, δεν μας έχουν προσδώσει, ακόμη, τις ιδιότητες και τις περιπαικτικές παροιμίες που έχουν ‘κολλήσει’ σε κείνους…
Για μας, έχουν γραφτεί τραγούδια που εκθειάζουν τον απαράμιλλο χαρακτήρα μας, π.χ. ‘Όπου Γιώργος και μάλαμα’ ή τραγούδια που εκθειάζουν την απαράμιλλη σχέση μας με τις γυναίκες π.χ. ‘Κύρα-Γιώργαινα ο Γιώργος σου που πάει’ ή το ‘Δεν είμαι εγώ ο Γιώργος σου’
Ευχαριστώ τους γονείς μου που είχαν την έμπνευση, πριν από 37 χρόνια να με βαφτίσουν με αυτό το όνομα, λόγω του πατέρα του πατέρα μου…
Θα ήθελα να ευχαριστήσω εκ των προτέρων, όλους εσάς που θα με ‘επισκεφτείτε’ για Χρόνια Πολλά…
Σας ευχαριστώ από καρδιάς όλους μαζί και τον καθένα χωριστά…
Να είστε όλοι καλά…
Επίσης, εύχομαι Χρόνια Καλά και στους υπολοίπους Γιώργηδες του blogοχωριού…
Καλά κείμενα σε όλους…
Και επειδή, δεν μπορώ να σας κεράσω κάτι άλλο, έβαλα μία φωτογραφία μου, μικρός ακόμη, μπροστά στην πολυκατοικία που γεννήθηκα…
Να είστε όλοι καλά…

49 comments on “Γιώργος Μ.

  1. Χρονια πολλα γεματα υγεια και ευτυχια να εχεις στη ζωη σου !!
    Να εισαι παντα καλα με ανθρωπους που σε αγαπουν και αγαπας!
    Τι γλυκο κερασμα ειναι αυτο που μας εδωσες!!

  2. Γιωργο, Χρονια Καλα!
    Καθε επιθυμια σου, ολοψυχη ευχη μου…

    το δωρο σου, ομορφο!
    ειμαι σιγουρη οτι παντα θα πατας ετσι γερα στα ποδια σου, οπως στην φωτογραφια! και οτι παντα θα κοιτας πραγματικα, οπως στην φωτογραφια!

    και του χρονου…
    🙂

  3. Χρόνια σου πολλά με ύγεια, ευτυχία και έρωτα, εραστή της ζωής.

    «Με λένε Γιώργο και ποτέ δεν τραγουδάω για της αγάπης τον γλυκό, πικρό καημό. Με λένε Γιώργοοοο»

  4. Χρόνια καλά Γιώργο μου. Να είσαι καλά εσύ και όσοι αγαπάς. Υγεία, ευτυχία και χαρές μεγάλες να σε ακολουθούν στο μονοπάτι σου.
    Σε φιλώ.

  5. Χρόνια Πολλά Χρόνια Καλά Χρόνια Απίθανα! Να χαίρεσαι το όνομα σου, είναι το αγαπημένο μου!! Να σε χαιρόμαστε κι εμείς όμως, ε???? Καλή διασκέδαση απόψε!

  6. Χρόνια Πολλά πολλά πολλά πολλά
    Καλά καλά καλά καλά
    Με υγεία υγεία υγεία υγεία
    Θετικές ενέργειες και ΑΓΑΠΗ
    (Η επανάληψη είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως…….)

  7. Ήρθα να σου ευχηθώ κι εγώ..Χρόνια Πολλά και Ευτυχισμένα!!!
    Χαίρομαι που γνώρισα έναν πολύ ωραίο άνθρωπο!
    Να ζήσεις, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν και πάντα να απολαμβάνεις ευτυχισμένες στιγμές ανάμεσα σε ανθρώπους που σε νοιάζονται..
    Ευχομαι να γράψεις εκατοντάδες κείμενα ακόμα για να στολίζεις τη μπλοκοχώρα μας μας με τις απόψεις σου… !!!
    Χρόνια Πολλά κάθε ευτυχία.

  8. καλησπέρα σας…
    αν και το έγραψα στο κείμενό μου,
    σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για τις ευχές σας…
    να είσαστε όλοι καλά…
    και να υπάρχετε μέσα στον χώρο αυτό…
    τον ομορφαίνετε όλοι σας…

    σας ευχαριστώ πολύ…

Σχολιάστε

