Βροχή…

Βροχή…
Νερό, που πέφτει και γλυστράει,
σε τζάμια ταξιδεμένα από τον καιρό…

Βροχή…
Νερό, που πέφτει και ξεπλένει,
τα αποτυπώματα του ήλιου και καθαρίζει την μνήμη από τις ηλιόλουστες ημέρες…

Βροχή…
Νερό, που πέφτει και κυλάει,
σχηματίζοντας υδάτινους δρόμους σε μάτια ερεθισμένα από θεάματα άνυδρα…

Βροχή…
Νερό, που πέφτει και δροσίζει,
την πλάση την εύπλαστη από ηλιοκαμένες υπάρξεις σε πλατείες χωρίς σκιά…

Βροχή…
Νερό, που πέφτει και θυμίζει,
εσένα που έκλεισες την πόρτα πίσω σου και άφησες τον ήχο σου να ξεχαστεί στην σιωπή της ψιχάλας…

6 comments on “Βροχή…

  1. «Kοιταζω τη βροχη και κλαιω,
    και ταζω στο Θεο για να’ρθεις..
    μεγαλα λογια εγω δε λεω,
    αλλα φοβαμαι μη μου παθεις..

    Κοιταζω τη βροχη, βροχη μου
    ιδια τα ματια σου καλη μου
    κι οπως κυλαει στα πεζοδρομια,
    γυρναει ο νους σ’ονειροδρομια».

  2. κοιτα τη βροχή ..
    σε λιγο θα κοιτάς
    την πανδαισία των χρωμάτων
    στο ουράνιο τόξο..

    η βροχή τα ξέπλυνε ολα..
    ως την επόμενη βροχή..

  3. καλησπέρα…
    συγνώμη για την ‘απουσία’, αλλά δεν περνάω και την καλύτερη φάση της ζωής μου…
    όμως, είμαστε πάλι εδώ να τα λέμε…

    @νίκο
    έτσι είναι νικόλα…
    από τις πρώτες μέρες του καλοκαιριού…

    @άννα
    πολύ όμορφο τραγούδι…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @λέϊλα
    άλλες φορές ξεπλένει, άλλες φορές βρωμίζει…
    αν είσαι τυχερός, σε ξεπλένει…
    και, όντως, το ουράνιο τόξο είναι αυτό που σε ανταμοίβει…

    @σμαρτούλα
    σου εύχομαι να μην κλαις καλή μου…
    καλύτερα να βρέχει εκτός, παρά μέσα σου…

    την καληνύχτα μου σε όλους σας…

  4. re paidia, borei na mou pei kapoios thn onomasia tou tragoudiu «koitazw th vroxh vroxh mou, idia ta matia sou kalh mou…» ? to psaxnw kairo twra.. 3erw oti einai apo opis8odromikh kompania alla dn to vriskw pou8ena!

Σχολιάστε

