Ακούς;;;

metamorphosis-of-narcissus-by-salvador-dali.jpegΚι’ όμως, δεν είναι δύσκολο. Προσπάθησε. Ξαναπροσπάθησε. Πέσε και σήκω. Μην το βάζεις κάτω. Όχι, δεν κουράστηκες. Δεν σου επιτρέπεται να κουραστείς. Εσύ πάντα μπορείς. Πάντα μπορούσες και πάντα θα μπορείς. Έτσι δεν είναι; Μην απαντήσεις. Ξέρω την απάντηση. Και ‘συ την ξέρεις, μην κάνεις το χαζό. Σε ξέρω. Έλα λοιπόν. Τι περιμένεις. Μην περιμένεις. Μόνος. Έλα. Πάμε. Μπροστά εσύ, εγώ ακολουθώ. Κάνε το βήμα. Οπωσδήποτε. Δεν θα δειλιάσεις τώρα. Εσύ να δειλιάσεις; Όχι βέβαια. Έχω μεγάλες προσδοκίες από εσένα. Δεν το ήξερες; Ε, μάθε το. Και βέβαια όχι μόνο εγώ. Όλοι μας. Έτσι σε μάθαμε, έτσι πρέπει να αντιδράσεις. Μην κλείνεις τα μάτια, μη σκύβεις, μην κλαις. Το κλάμα είναι αδυναμία και η αδυναμία πληρώνεται. Στο έχω μάθει, στο έχω πει. Να με ακούς. Ακούς; Οπωσδήποτε. Τι κάνεις εκεί; Στέκεσαι; Δεν προχωράς; Αργείς. Απελπιστικά. Έλα, πάμε. Πάμε. Ακούς; Θα το πω πολλές φορές; Πάμε, τώρα. Προχώρα. Έλα. Φύγαμε. Τι έπαθες και δεν κουνιέσαι; Δεν με ακούς πια; Αυτά σου έμαθα εγώ; Να φύγω; Να πάω που; Μακριά σου; Και ποιον θα έχεις δίπλα σου; Κανέναν; Πιστεύεις ότι θα το αντέξεις; Το προτιμάς; Αλήθεια; Δεν ξέρεις τι πάει να πει μοναξιά καλέ μου. Μεγάλωσες στο ‘μαζί’. Στο ‘μόνος’ είσαι άμαθος καλέ μου. Αυτό που σου λέω. Είσαι άμαθος. Είσαι απαίδευτος. Γι’ αυτό είμαι εδώ. Επειδή, μόνος δεν ξέρεις. Τι κάνεις εκεί; Μην το κάνεις αυτό, ακούς; Μη. Ακούς; Όχι, όχι, όχι…

(‘Metamorphosis of Narcissus’ by Salvador Dali)

5 comments on “Ακούς;;;

  1. Δεν ακούω τίποτα.
    Δεν θα μου πείς εσύ τι να κάνω.
    Κάνω μόνο αυτό που θέλω.
    Αυτό που μου κάνει καλό.
    Και δεν φοβάμαι τίποτα.
    Γιατί όταν κάνω αυτό που θέλω,
    δεν υπάρχουν εμπόδια….

    Άγγιξες ευαίσθητες χορδές μου Γιώργο μ΄αυτό το πόστ. Πολύ ευαίσθητες…..

  2. Εκπαίδευση; Αυταρχισμός; Υπέρμετρες προσδοκίες; Υπέρμετρες φιλοδοξίες. Εαυτός τανυσμένος στο όριο; Υποχρεώσεις;
    Καλή, στον πρωταγωνιστή, δύναμη. Πρώτα απ’ όλα για να αντιδράσει!

Σχολιάστε

