Τα 300 μου…

three-candles-by-marc-chagall.jpeg1, 2, 3, …, 300.

Τόσα έγραψα έως τώρα.
Τόσα ανέβασα.
Τόσα πόνεσα.
Τόσα έδωσα.
Τόσα ασπαστήκατε.

Είναι η δική μου η Βουλή.
Οι Τριακόσιοι μου.
Σαν αυτούς του Λεωνίδα.
Στέκουν εδώ, φιλώντας τις Θερμοπύλες του νου μου.

Ενάμιση χρόνο τώρα περίπου.
Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας.
Σας ευχαριστώ πολύ για την συμπαράσταση.

Να είστε καλά.

(‘Three candles’ by Marc Chagall)

17 comments on “Τα 300 μου…

  1. Χαίρομαι πάρα πολύ που βρήκα την «Βουλή» σου σ΄αυτόν τον χώρο.
    Απολαμβάνω κάθε κείμενό σου
    Σ΄ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας το ταλέντο σου
    Να τα χιλιάσεις και παραπάνω τα κείμενά σου….

  2. ειναι απο τις φορες που ενω θελω δεν μπορω να πω και πολλα…
    μονο αυτο Γιωργο θα σου πω…
    εχεις ενα χαρισμα να αγγιζεις με τα γραπτα σου, τα αισθηματα μου…
    να σου αφηνονται…
    τα κερδισες και σε εμπιστευονται…
    σε ευχαριστω…

  3. Aγαπητε Γιωργο
    Σε ευχαριστω για τις ευχες σου και για τις καταπληκτικες σκεψεις σου στα κειμενα σου.Ειμαι καινουργια σε αυτον τον τροπο επικοινωνιας και δεν ξερω κατα ποσο τα καταφερνω.Μην φοβασαι που επιθυμεις να ρισκαρεις για την ελευθερια σου ,να ξερεις οτι το μεγαλυτερο ρισκο ,ειναι να μην ρισκαρεις ποτε.Ειναι πολυ ομορφο να υπαρχουν συνοδοιποροι σε μονοπατια που εχουν καρδια.Διχως θαρρος ,μυστηριο για το αγνωστο και μια δοση τρελλας η ζωη δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μια επαναληψη του παρελθοντος.
    Καλη νυχτα απο εμενα και σε κερναω ενα πρασινολικερ με σοκολατακι μεντα.

Σχολιάστε

