Μίτωση…

Πρόφαση: ‘Θέλω να χωρίσουμε γιατί σε νοιάζομαι και δεν θέλω να χαραμιστείς μαζί μου.’…

Μετάφαση: ‘Σ’ αγαπώ, αλλά δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Νοιώθω ότι με πνίγεις. Μη φοβάσαι. Θα μείνουμε φίλοι. Στο υπόσχομαι.’…

Ανάφαση: ‘Να περάσεις να πάρεις τα πράγματά σου από το σπίτι μου. δεν θέλω να μένουν άλλο εκεί μέσα. Μου θυμίζουν εσένα και αυτό με πονάει. Ξέρω ότι σου είπα εγώ να χωρίσουμε, αλλά δεν μπορώ να τα κρατάω άλλο. Προσπαθώ να σε ξεπεράσω. Όχι, δεν μπορούμε να τα ξαναβρούμε. Πάει, έφυγα, δεν το καταλαβαίνεις;’…

Τελόφαση: ‘Ποια είναι αυτή που βγαίνεις τώρα; Την ξέρω; Ποια, αυτή η ξερακιανή με τα καστανά μαλλιά; Δεν σε πιστεύω. Μου φαίνεται ότι έχασες το γούστο σου από τότε που χωρίσαμε. Εγώ καλά είμαι. Μόνη. Προσπαθώ να τα βρω με τον εαυτό μου και να συνεχίσω. Ναι. Έτσι πίστευα και ‘γώ ότι τα έχω βρει, αλλά έκανα λάθος. Ναι, να πάμε για καφέ. Θα έρθει και εκείνη; Δεν μπορούμε να πάμε οι δυό μας; Καλά, πάρε με όποτε είναι. Θα χαρώ να σε δω. Να προσέχεις’…

(‘Femme Turquoise’ by Claude Theberge)

8 comments on “Μίτωση…

  1. Αχ βρε Γιωργο τι μου θυμισες….ετσι ειναι δυστυχως….

    Την καλησπερα μου καλως σε ξανα βρηκα μετα απο ενα πολυ δυσκολο και κουραστικο καλοκαιρι…

    Καλο Φθινοπωρο να εχουμε.

Σχολιάστε

