Τελευταίος διάλογος…

you-and-i-by-nodar-giunaschvilli.jpeg– Φεύγεις;
– Ναι.
– Τελικά δεν άντεξες, ε;
– Θα τα ξαναλέμε; Όχι, δεν άντεξα.
– Καταλαβαίνω.
– Αν καταλάβαινες θα έκανες κάτι για να το σταματήσεις.
– Πιστεύεις ότι θα μπορούσα;
– Ναι. Το πιστεύω.
– Εγώ πάλι δεν το πιστεύω.
– Υποτιμάς τον εαυτό σου.
– Μήπως υπερτιμάς εσύ τον εαυτό μου;
– Θέλεις να πεις ότι έκρινα λάθος;
– Έκρινες βάσει των στοιχείων που ήθελες να δεις και όχι βάσει των στοιχείων που σου έδινα.
– Ναι. Βγάλε με και τρελή τώρα. Ότι άλλα βλέπω και άλλα καταλαβαίνω.
– Δεν είπα κάτι τέτοιο και μην εξάπτεσαι αμέσως. Εννοώ ότι η αγάπη και η συμπάθεια που ένοιωθες για μένα σε έκαναν να ωραιοποιείς κάποιες καταστάσεις. Και τώρα που όλα αυτά τα συναισθήματα καταλάγιασαν, ήρθε η πραγματικότητα μπροστά στα μάτια σου.
– Δεν είχα λάθος κρίση. Ποτέ. Αυτά που έβλεπα, αυτά εξακολουθώ να βλέπω και τώρα. Πάντα ήσουν αυτό που είσαι. Δεν προσποιήθηκες ποτέ. Ο καιρός όμως απέδειξε κάτι. Ότι εγώ πιστεύω σε σένα ενώ εσύ όχι. Και αυτό δεν το αντέχω.
– Προσπαθώ. Δεν το βλέπεις; Αλλά όλες οι προσπάθειές μου πέφτουν στο κενό. Ότι κι’ αν κάνω πάντα βρίσκεται κάτι να μου δώσει μία να πέσω. Και όταν πέφτω, τραβάω και τον άλλο μαζί μου. Έπεσα και τράβηξα και σένα. Και τώρα σε χάνω.
– Καλέ μου, αφέθηκες να πέσεις. Εγώ ήμουν εδώ να σε στηρίξω. Δεν ανοίχτηκες. Δεν δέχτηκες βοήθεια.
– Τι να έκανα δηλαδή; Να ερχόμουν να κλαφτώ σαν μωράκι; Εγώ είμαι άντρας και αναλαμβάνω κάθε ευθύνη.
– Αφού αναλαμβάνεις κάθε ευθύνη, μείνε με την ευθύνη παρέα και εμένα ξέχνα με.
– Μη μου λες τι να κάνω, εντάξει;
– Δεν σου λέω τι να κάνεις. Και μόνος σου τα καταφέρνεις να τα κάνεις θάλασσα. Φεύγω.
– Στο καλό.
– Στο καλό θα πάω. Εσύ να δούμε τι θα γίνεις.
– Να μην σε νοιάζει. Θα επιβιώσω. Έστω και μόνος.
– Θα επιβιώσεις. Και αν θες την συμβουλή μου, μείνε μόνος. Καλό θα σου κάνει. Ίσως μάθεις να μοιράζεσαι και να σέβεσαι εσένα. Εγώ δεν μπόρεσα να στο δώσω να το καταλάβεις. Ίσως το βρεις μόνος σου.
– Να μην σε νοιάζει τι θα βρω και τι όχι.
– Άντε γεια.
– Στο καλό και να μας γράφεις.

Ο ήχος της πόρτας που έκλεισε με δύναμη πίσω, κάλυψε τα λόγια της…

(‘You and I’ by Nodar Giunaschvili)

6 comments on “Τελευταίος διάλογος…

  1. Καλημέρα Γιώργο ,
    συχνά πιάνω τον εαυτό μου να βιώνει αυτά που γράφεις τη στιγμή που τα γράφεις…
    Τι να πεις…
    Εύχομαι να είσαι καλά και καλή συνέχεια !

  2. Oι δικαιολογιες ,νομιζω ειναι λαθος παντα.
    η αποδεχεσαι καποια πραγματα γιατι πιστευεις αληθινα στον αλλο.η διαλυεις χωρις ενοχες αυτο που δεν μπορεσε να κρατηθει.
    Καλη σου μερα.

Σχολιάστε

