Ένα, δύο, τρία, …, δέκα…

blue-ii-by-joan-miro.jpgΈνα κουδούνισμα του τηλεφώνου.
Δύο αντικριστές ψυχές στις δύο άκρες των ακουστικών.
Τρία αποτσίγαρα στο τασάκι το αγαπημένο, ενθύμιο από εκείνο το ταξίδι στην Σαντορίνη.
Τέσσερα μάτια που κοιτάνε τους απέναντι τοίχους και προσπαθούν να τους διαπεράσουν για να βρεθούν τα σώματα κοντά.
Πέντε λεπτά διάρκεια τηλεφωνήματος.
Έξι ώρες ταξίδι μέσα σε ένα αμίλητο τραίνο.
Επτά ψυχές αναλώνεις για να μπορέσεις να ξεπεράσεις το παρελθόν.
Οκτώ μέρες προθεσμία μου είχες δώσει για να αποφασίσω.
Εννιά του Απρίλη ήταν σε κείνο το ταξίδι στο Πήλιο που μου’ πες ‘Σ’ αγαπώ’ και φώτισε το Σύμπαν.
Δέκα φορές θα σ’ αγαπώ και άλλες τόσες θα σε περιμένω’ σου τραγούδησα και έφυγες για να επιβεβαιώσεις την καρτερικότητά μου…

(‘Blue II’ by Joan Miro)

9 comments on “Ένα, δύο, τρία, …, δέκα…

  1. «Δέκα φορές θα σ’ αγαπώ και άλλες τόσες θα σε περιμένω σου τραγούδησα και έφυγες για να επιβεβαιώσεις την καρτερικότητά μου…» περιέγραψες μια απο τις καλύτερες και χειρότερες στιγμές μου..
    Η μεταφορά έγινε.. Περάστε να σας κεράσουμε γλυκάκι.
    Φιλια. Στέλλα.

  2. Η καρτερικότητα επιβεβαιώνεται, αλλά ελπίζω κάποια στιγμή να τη διαψεύσεις, να προχωρήσεις μπροστά. Το 7 μ’αρέσει πολύ, είναι πολύ αληθινό. Το 9 με τρελλαίνει γιατί σπάνια συμβαίνει ο συγχρονισμός (Να ακούσεις το σ’αγαπώ από αυτόν που θέλεις να το ακούσεις). Το 10 το σιχαίνομαι, γιατί αργά ή γρήγορα κάποιος θα το εκμεταλλευτεί για επιβεβαίωση όπως λες. Εγώ θα έβαζα κι ένα «11 μήνες και 7 ψυχές μετά, σταμάτησα να καρτερώ κι εσύ γύρισες για επιβεβαίωση ξανά».

  3. καθως διαβαζα τι εγραψες, μου ερχοταν συνεχεια στο μυαλο μια εικονα…
    δεκα δακτυλα να μετριωνται ενα, ενα… δυο χερια… μια αγκαλια…
    αυτο…

    -καταπληκτικο το μετρημα σου, παντως…-

Σχολιάστε

