Απορία…

Τελικά ποιος είναι πιο ευτυχισμένος, ο μαλάκας ή ο ηλίθιος; Δεν ξέρω. Υποθέτω ο συνδυασμός τους…
(συγνώμη, αλλά τα έχω πάρει).

Καλό Σαββατοκύριακο και μακριά απ’ ότι εισβάλλει στη ζωή σας χωρίς την θέλησή σας…

9 comments on “Απορία…

  1. Επιλέγω ο ηλίθιος!!! Είμαι σίγουρος!!
    Αφού λένε: » Ποτέ μην τσακώνεσαι με έναν ηλίθιο! Θα σε ρίξει στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω εμπειρίας!». Οι ηλίθιοι είναι οι δυνατοί του καιρού μας γενικά. Ακολουθούν οι μαλάκες και πάει λέγοντας..

  2. «…μακριά απ’ ότι εισβάλλει στη ζωή σας χωρίς την θέλησή σας…»
    ———————————————-
    Κι αν αυτό που θα είσβάλλει στη ζωή μου , χωρίς την θέληση μου θα είναι ένας …. Έρωτας ;….
    Συγγνώμη για το … ασχετο του σχολίου μου …. αλλά έτσι μου ήρθε , αυτή η απορία ….
    ——————————————————
    ———————————————————
    Οι μαλάκες είναι απλά ενοχλητικοί .
    Οι ηλίθιοι , …. επικίνδυνοι …..

  3. Χαχαχα, ξέρεις πόσες φορές θέλησα να το κάνω κι εγώ αυτό το ποστ?!!
    Πάντως, δεν έχω ακόμη καταλήξει. Ή μάλλον, έχω καταλήξει: όχι, δεν είναι ευτυχισμένοι οι μαλάκες και οι ηλίθιοι. Είναι απλά, μαλάκες και ηλίθιοι, τίποτε άλλο. Το θέμα είναι να βρεις τον τρόπο να μην σε αγγίζουν… Γίνεται άραγε?
    Σε φιλώ 🙂

Σχολιάστε

