Δεν θα σε προδώσω…

etre-deux-by-denis-nolet.jpegΌχι. Δεν θα σε προδώσω. Όχι. Αυτό δεν θα το δεις από εμένα. Εγώ, σε αγάπησα πολύ. Κι’ όποιος αγαπάει πολύ δεν προδίδει. Περισσότερο δίδει και ανταποδίδει. Μ’ ακούς;

Όχι. Δεν θα σε προδώσω. Εγώ είμαι φτιαγμένος από εκείνο το μείγμα που δεν αντέχει προσμίξεις με ψεύτικα αισθήματα. Προτιμώ την φυγή από την ατίμωση. Μ’ ακούς;

Όχι. Δεν θα σε προδώσω. Είδα και αυτούς που πρόδωσαν που κατάντησαν. Σε ένα σπίτι κλειστό, με παράθυρα ανοιχτά αλλά πουθενά φως. Δεν θέλω την ζωή μου σκιερή. Μ’ ακούς;

Όχι. Δεν θα σε προδώσω. Ήσουν για μένα ανάσα και χτύπος καρδιάς. Δεν γεννήθηκα για να πάψω να αναπνέω αυτοβούλως. Μ’ ακούς;

Όχι. Δεν θα σε προδώσω. Ότι κι’ αν μου έκανες. Ότι κι’ αν σου έκανα…

(‘Etre Deux’ by Denis Nolet)

5 comments on “Δεν θα σε προδώσω…

  1. μμμμ….πολυ ομορφο…. και φανερωνει την πραγματικη αδιαστατη «διασταση»της αγαπης…
    κριμα ομως που αναγκαζομαστε να προδιδουμε και πολλες φορες αθελα μας….

Σχολιάστε

