Ουιουιουιουιουιουιουιου…

Νοιώθω πολύ λίγος όταν διαβάζω κείμενα σαν κι’ αυτό

Σ’ ευχαριστώ χνούδι…

Καλή χρονιά να έχουμε αδέρφια…

9 comments on “Ουιουιουιουιουιουιουιου…

  1. καλημέρα και καλή χρονιά…

    @νίκο
    ευχαριστώ νικόλα…
    να’σαι καλά…

    @ιφιγένεια
    σ’ευχαριστώ συνταξιδιώτισσα…
    σου εύχομαι τα καλύτερα…

    την καλημέρα μου…
    και καλή μας χρονιά…

  2. Το διάβασα κι έχω το ίδιο συναίσθημα με σένα…
    Πως είμαι πολύ λίγη για να αφήσω έστω κι ένα σχόλιο της
    προκοπής. Μπήκα και το είπα κιόλας…
    Σ’ ευχαριστώ που μου έδωσες μια ωραία ευκαιρία
    να διαβάσω ένα από τα καλύτερα ποστ, τον τελευταίο καιρό.
    Χαίρομαι πολύ που σε ξαναβρίσκω. Στο λέω και στην απάντηση
    του σχολίου στο τελευταίο δικό μου ποστ.
    Έλειπα…
    Καλή (ξαν)αρχή λοιπόν και Καλή Χρονιά.
    Φιλί

  3. καλημέρα μας…

    @άννα
    καλή μας (ξανά)αρχή λοιπόν…
    να είμαστε καλά να τα λέμε…
    και τέλος, τις ευχαριστίες όχι σε μένα, στο χνούδι…
    αυτή τις αξίζει…

    @κατερίνα
    ανταποδίδω καλή μου…
    να’σαι καλά…

    @κούκλα
    για όλους μας νίνα μου…
    και σε σένα, πάντα υγεία…

    την καλημέρα μου και πάλι…

Σχολιάστε

