Γίναμε ΘΕΜΑ…

Ε, δεν θα το πιστέψετε. Γίναμε ΘΕΜΑ την περασμένη Κυριακή, 3 Φεβρουαρίου 2008. Ποιοί; Εμείς. Οι επίδοξοι συγγραφείς και αθεράπευτα ονειροπόλοι. Δεν με πιστεύετε; Ψάξτε εδώ. Να και η φωτό ντοκουμέντο:

parousiasi.jpg

Ναι. Το βιβλίο μας παρουσιάστηκε από την εφημερίδα ‘παρέα’ με το βιβλίο της αγαπητής Βίβιαν Ευθυμιοπούλου, κατ’εμάς «Αθήναιου». Δεν είναι υπέροχο;;;

10 comments on “Γίναμε ΘΕΜΑ…

  1. την καλησπέρα μου…

    @αθήναιο
    η επιθυμία σας διαταγή μου…

    @αείποτε
    σας ευχαριστώ από βάθος καρδιάς…
    και όχι μόνο εγώ…
    και όλοι εμείς που συμβάλλαμε πιστεύω…
    να’στε καλά…

    @σταλαγματιά
    ας το ελπίσουμε καλή μου…
    σ’ευχαριστώ που πέρασες…

    την καληνύχτα μου…

  2. Παράθεμα: Αθήναιου Βορβορυγμοί » Blog Archive » Ε, ναι

  3. Φίλε μου Γιώργο, σου εύχομαι κάθε επιτυχία, να είναι μόνο μία αρχή με συνέχεια, και· συγχαρητήρια!
    (στείλε μου φωτό και στοιχεία, κάτι. Ξέρεις,και για τις «Στάχτες»

  4. καλημέρα…

    @παντογνώστρα
    να περνάς καλή μου παντογνώστρα…
    να τα λέμε…
    σ’ευχαριστώ πολύ…

    @στράτο
    φίλε μου Στράτο, σ’ευχαριστώ πολύ…
    και σ’ευχαριστώ περισσότερο για την ευκαιρία που μου έδωσες να παρουσιάσω κείμενά μου μέσα από τις Στάχτες…
    θα σου στείλω τα δέοντα…
    να’σαι καλά…

    την καλημέρα μου και πάλι και καλό Σαββατοκύριακο σε όλους σας…

Σχολιάστε

