Πωλείται έρωτας…

traveling-salesman-by-norman-rockwell.jpgΠωλούνται εντός μου λόγια όμορφα και καλοσχηματισμένα. Ότι επιθυμεί η καρδιά σας να νοιώσει και τα αυτιά σας να ακούσουν. Η καρδιά μου χωράει όλες σας. Μπορώ να δίνω. Δεν μου στοιχίζει και τίποτα, μη νομίζεται.

Κι’ αν κάποια από εσάς δεν πάρει, δεν στεναχωριέμαι. Κάποια άλλη θα πιστέψει ότι είναι η τυχερή και θα πάρει το αδιάθετο κομμάτι. Τιμές ευκαιρίας. Περάστε κυρίες μου. Όλα για όλες.

Κάντε με διάσημο να σας κάνω σημαντικές…

Αφιερωμένο σε εκπαιδευμένα στόματα και απαίδευτες ψυχές…

(‘Traveling Salesman’ by Norman Rockwell)

9 comments on “Πωλείται έρωτας…

  1. Παράθεμα:

  2. Πωλούνται τα εντός μου.. ναι μα ανεκτίμητα θαρρώ πως είναι γι΄αυτό και τα ρντός μου.. τα χαρίζω..

    Χάρηκα που σε συνάντησα, μια φίλη καλή, μα λιγο μπερδεμένη αυτό το καιρό, σε συνέστησε.. Γράφεις υπέροχα!!!
    Καλό σου βράδυ!

  3. Παράθεμα:

  4. Αμα πουλιουνται να το συζητησουμε! Εγω για εκεινο το «αδιαθετο κομματι» που ανφερες ενδιαφερομαι… Πληροφοριες που θα βρω? Εντος????

    Πολλες πολλες καλησπερες!!

Σχολιάστε

