Εσωστρέφεια…

Περίοδος σημαντικών αλλαγών στη ζωή μου. Τις αποζητούσα από καιρό. Και τις δέχτηκα με χαρά.
Χρόνος δικός μου λιγοστός. Δεν περισσεύει καθόλου. Ίσα-ίσα, δανείζεται διαστήματα από εκεί που δεν υπάρχει. Και μετατρέπεται σε ελλειμματικό. Και μετατρέπεται σε ελλειπτικό. Σαν ένα σχήμα που προσπαθεί να βρει τον άξονα συμμετρίας του για να μπορέσει να δείχνει ελκυστικό στα μάτια μου. Αδύνατο μου μοιάζει.
Και κοιτάω μέσα μου. Να βρω τις περιόδους που ο χρόνος μου έφτανε για να γεμίζω τις προσωπικές μου εσωστρεφείς αναζητήσεις. Και παίρνω δύναμη όταν ανακαλύπτω αυτές τις περιόδους. Και παίρνω ανάσα όταν ευελπιστώ ότι όλα θα αλλάξουν και θα μπουν σε ρυθμούς γνώριμους και αποζητούμενους.
Και λέω στον εαυτό μου ότι όλα θα επιστρέψουν στα γνώριμα λημέρια. Εκεί που ο χρόνος θα δουλεύει για μένα και όχι εγώ για τον χρόνο…

9 comments on “Εσωστρέφεια…

  1. ευχομαι να βρεις εκεινο το γνωριμο λημερι του χρονου, αν και νομιζω οτι για τους περισσοτερους απο εμας παραμενει μακρινο και νοσταλγικο το λημερι αυτο…

    χαιρομαι για τις ευχαριστες αλλαγες..
    καλησπερες!!

  2. Σημασία έχει ότι χαίρεσαι τις αλλαγές που ήθελες.
    Για τον χρόνο θα χρειαστεί να κάνεις υπομονή μέχρι να συνηθίσεις τους νέους ρυθμούς ή μέχρι να τους προσαρμόσεις στα δικά σου θέλω…
    Καλημέρα φίλε και καλό σ/κ

  3. Σταματάμε ποτέ να δουλεύουμε για τον χρόνο; Εννοώ μέσα στις πόλεις που ζούμε, με τις σχέσεις που έχουμε, με τις προτεραιότητές μας, τις αξίες μας, τις ενοχές μας;

    Ειλικρινά δεν ξέρω.
    Ειλικρινά είμαι δύσπιστος.

    Ειλικρινά ελπίζω να γίνεται…

  4. Μου αρέσει ο χρόνος να με κυνηγάει με διεγείρει κι αυτό με κάνει κι αλλάζω κι όσο αλλάζω κάνω λάθη κι όσα λάθη κάνω τόσο πιο πολύ πληθαίνει η εμπειρία μου κι όσο πιο πολύ πληθαίνουν οι εμπειρίες μου τόσο πιο πολύ βιώνω τη ζωή μου! ΄Αλλωστε η ζωή είναι ο χρόνος «ΤΩΡΑ». 0 χρόνος που περιμένουμε είναι ο χρόνος του θανάτου γιατι αυτος ειναι ο μόνος σίγουρα που θα ρθει. ΑΓΑΠΗ σε όλους ας για να χει η ζω η μας το χρόνο να βιώσει ΑΛΗΘΕΙΑ

Σχολιάστε

