Πέρασαν μήνες…

Πέρασαν μήνες χωρίς να έχω γράψει. Βρισκόμουν σε έναν ύπνο πνευματικό που με έκανε να είμαι άλλος στη ζωή. Είχα συχνά μία αίσθηση μεταφορικής ευτυχίας. Δεν υπήρξα, υπήρξα άλλος, έζησα χωρίς να σκέφτομαι.

Σήμερα, επέστρεψα ξαφνικά σ’ αυτό που είμαι ή σ’ αυτό που με ονειρεύομαι. Συνέβη σε μια στιγμή μεγάλης κούρασης, μετά από μία μέρα σκληρής δουλειάς, χωρίς καμιά ανάπαυλα. Έγειρα το κεφάλι μου στα χέρια μου, με τους αγκώνες στηριγμένους στο παλιό επικλινές τραπέζι μου. και με τα μάτια κλειστά, με ξαναβρήκα…

Φερνάντο Πεσσόα, 16.03.1932
(Το βιβλίο της ανησυχίας)

Είναι από τις φορές που τρομάζω, όταν διαβάζω ένα κείμενο που με αγγίζει τόσο πολύ, που περιγράφει ανάγλυφα στιγμές μου. Είναι από τις φορές που διαβάζεις τη ζωή σου αποτυπωμένη σε ένα φύλλο χαρτιού, που τα γράμματα δεν είναι πια άψυχα στίγματα επάνω σε λευκό φόντο, αλλά ουσίες βγαλμένες από την ζωή σου. Είναι από τις φορές που πιστεύεις ότι σε αυτόν τον κόσμο δεν είσαι μόνος. Και η μοναξιά μοιράζεται σαν καλογινωμένο φρούτο, στα δύο…

(‘La Reproduction Interdite’ by Rene Magritte)

9 comments on “Πέρασαν μήνες…

  1. ποτε δεν χανεται αυτο που εισαι…
    απλα μενει για λιγο στην ακρη… μην τυχον και το παρασυρουν ολα τα τρελα που συμβαινουν στην ζωη μας…

    κι ξες κατι;
    παντα ερχεται στην καταλληλη στιγμη για να μας σωσει…
    φτανει να ειμαστε εκει…
    κι εσυ απο φαινεται… εισαι…

    να ‘σαι καλα…
    και να γραφεις…

  2. καλημέρα…

    @skoumas
    δεν θα διαφωνήσω…

    @κάβειρος
    ιδιαίτερη θα έλεγα φίλε μου…

    @ζουζούνα
    αν κρατούσε πολύ, την είχαμε άσχημα καλή μου…

    @σμαρτούλα
    έτσι είναι γλυκειά μου…
    η μοναξιά μοιράζεται καλύτερα στα δύο…

    @αγαπημένη μου
    θα συμφωνήσω με τα γραφόμενά σου αγαπημένη μου…
    σ’ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια…
    ξέρεις ότι τους δίνω μεγάλη βαρύτητα…
    πάντα…

    @μυρωδιά της λήθης
    έτσι είναι…
    όλοι μας κάποια αντιστοιχία βρίσκουμε…

    @φοίβη
    να περνάς να αφήνεις ένα χαμόγελο…

    την καλημέρα μου σε όλους σας…

Σχολιάστε

