Σαν πόλη τουρκεμένη…

Το σώμα μου λειτουργούσε σαν ηχείο των πιο ανομολόγητων αναστεναγμών σου. Κάθιδρος αναζητούσες κάθε φορά την εκμετάλλευση και την υποταγή του στις πιο μύχιες σκέψεις σου.

Έμπαινες μέσα μου με ορμή χωρίς να λογαριάζεις τον πόνο που ένοιωθα. Στο μυαλό σου υπήρχε μόνο η ηδονή σου. Ως τέτοια μετέφραζες τους πνιχτούς φθόγγους που άρθρωναν οι φωνητικές μου χορδές και έπνιγε, εν τη γενέσει τους, η γλώσσα σου, καθώς έψαχνε να μετρήσει κάθε σπιθαμή της στοματικής μου κοιλότητας.

Ένα κρεσέντο πάθους ανάβλυζε από κάθε πόρο του δέρματός σου. Ενός σώματος παλλόμενου επάνω στην λευκότητα του δικού μου, σημείο αντίστιξης και συμπλήρωσης. Και ‘γώ, ένοιωθα ‘σαν πόλη τουρκεμένη’ από βάρβαρους βόρειους λαούς, διψασμένους για κατάκτηση και ερήμωση.

Και όταν εκκωφαντικά τελείωνες μέσα μου, έπεφτες στο πλάι, ανήμπορος να αρθρώσεις τις προτάσεις εκείνες που θα σε βοηθούσαν να ανακαλύψεις την ζωή που άφησες μέσα μου. Ξεθεωμένος από το δικό σου μένος, άφηνες το χέρι σου να ταξιδεύει επάνω στις κοιλότητες του κορμιού μου, εκείνου του ίδιου κορμιού που διαφέντευες αλαζονικά πριν λίγο.

Και ‘γώ απλά καθόμουν, αναπνέοντας βαριά, προσπαθώντας να αντέξω το βάρος που είχες αφήσει μέσα μου. Έκλεινα τα μάτια και αποκοιμόμουν ξέροντας ότι θα σε βρω εκεί δίπλα όταν ξυπνήσω από την νάρκωση της ηδονής σου…

(το ‘Σαν πόλη τουρκεμένη’ είναι στίχος που περιλαμβάνεται στο τραγούδι ‘Μ’ άφησες σαν πόλη’ που γράφηκε από τον Σαράντη Αλιβιζάτο, μελοποιήθηκε από τον Αντώνη Βαρδή και τραγουδήθηκε μοναδικά από την Χαρούλα Αλεξίου)

(‘Female Nude’ by Frank Tusch)

13 comments on “Σαν πόλη τουρκεμένη…

  1. καλημέρα μας…

    @μαρία
    μαράκι, ευχαριστώ πολύ γλυκειά μου…
    να είσαι καλά…

    @αγαπημένη μου…
    και του χρόνου αγαπημένη μου…
    ευχαριστώ για τις ευχές…
    χρόνια καλά να έχουμε…

    τις ευχές τις λαμβάνω από ένα internet-cafe, σε κάποιο ελληνικό νησί…
    άμα τη επιστροφή μου, θα περάσω και από τα μέρη σας για ευχές και από κοντά…
    σας ευχαριστώ όλους…

    καλημέρα και χρόνια καλά να έχουμε…

  2. Το κείμενο, ως απόδοση, εκπληκτικό, μοναδικό.
    Ως συμπεριφορά και τακτική ζωής δεν με εκφράζει….
    Μα θα μου πεις συμβαίνουν…δε θέλω ούτε να το σκέφτομαι….

    Δε μένω όμως εκεί, γιατί ήρθα για ευχές..

    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ, ΥΓΙΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΣ!!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  3. Ναι τι να πω για το κείμενο…
    Τι να γράψω για την απίστευτη περιγραφή…
    Θα αφήσω αγαπημένο τραγούδι, δωράκι για την γιορτή σου και ένα από καρδιάς Χρόνια Πολλά σε λαμπυρίζουσες αποχρώσεις.

    Τα φιλιά μου Γιώργο μου…

    http://www.zshare.net/audio/11211464580685bb/

  4. βρε!!! διακοπευεις και πηγαινεις στο καφε να δεις το μπλογκ??περνα καλα βρε γιωργο και σημερα να οτ γιορτασεις σα να ναι ακομη κυριακη του πασχα!!χρονια σου πολλα, να χαιρεσαι το ονομα σου!

  5. καλησπέρα και καλό μήνα σε όλους…
    ευχαριστώ για τις ευχές και τα δώρα…
    με τιμάτε, ειλικρινά…
    και του χρόνου να είμαστε γεροί…

    τα φιλιά μου σε όλους σας…

Σχολιάστε

