Είμαι εδώ…

Είμαι εδώ
και ανέχομαι να αντέχω
αυτούς που προσβάλλουν με τις τύψεις τους
τα όνειρά μου
και
μετακυλύουν την προσωπική τους ευθύνη στις πλάτες μου…

ο Μπάμπης Στόκας τραγουδάει το «Ο Βασιλιάς» από το album «Τραγουδήστε, μην ντρέπεστε»

4 comments on “Είμαι εδώ…

  1. Κάθε μέρα κάθε πάθημα πηγή γνώσης.
    Ασ μάθουμε τουλάχιστον σωστά, για να βλέπουμε στά σημάδια αυτό που μας δείχνουν, καιόχι ότι θα θέλαμε εμείς να δείχνουν.
    Υ.Γ. Μετα από πολύ καιρο βρήκα αρκετό χρόνο και σε ξαναεπισκέπτωμαι. Καλή εβδομάδα.
    Να είσαι καλά

Σχολιάστε

